Za marsikatere organizatorje pa sta miza in električni priključek maksimum. Prepričani so namreč, da bi preostalo morali prinesti s seboj. Seveda, saj delamo za svojo promocijo!? Za goste je potem seveda skoraj zastonj in na koncu se ukvarjamo z ljudmi, ki bi v bistvu radi čevapčiče. Diametralno nasprotno.

Za konec morda še poziv odgovornim, ki se ukvarjajo s promocijo Slovenije. Prisluhnite tistim, ki vedo, kaj delajo. Ko niste bili pozorni, se je kulinarika v Sloveniji dvignila na novo raven in tam zunaj nas čaka na tisoče »foodiejev« – ljudi, ki potujejo tja, kjer se dobro jé. Zamujamo priložnost, da bi se začeli napajati iz novega izvira. Ni dovolj, da se predstavljamo eden po eden. Če hočemo resnično predstaviti Slovenijo kot novo kulinarično meko, potem ponovite Sladolent še nekajkrat na tujem.

Kako vem, da imam prav? Ker vidim pozitivne odzive ljudi, ki so prepotovali svet. Samo Slovenci znamo preslišati njihove slavospeve in jih zavreči kot nepomembne. Drugje bi iz tega naredili pravo zgodbo.