Organizator referendumske kampanje je na primer lahko vsak, ki ima dovolj sredstev, da odpre transakcijski račun. Nekaj deset evrov torej lahko praktično vsakomur na široko odpre vrata na naša referendumska soočenja, in naše izkušnje pri pripravi tovrstnih dogodkov potrjujejo prav to: ni važno, ali imaš glede referendumskega vprašanja jasno izraženo stališče ali interes, referendumska soočenja na javni televiziji so odlična priložnost za politično in drugo propagando. V resnici ni treba, da te zanimajo družinski zakonik (v studiu 24 organizatorjev kampanje) ali arhivi (7 organizatorjev kampanje), lahko ti je v prejšnjem sistemu nekdo stopil na žulj, morda te muči nespečnost, morda pa meniš, da se Zemlja v resnici ne vrti okrog Sonca. In nacionalka je pri roki. Spet izpostavljena posmehu.

Včasih so situacije res bizarne. Naš najboljši in najbolj prepoznaven voditelj mora opraviti predvolilni pogovor s človekom, ki ga Google zaznava v treh stavkih. Pogovor izkoristi za prepevanje, nato pa se v pismih pritožuje, da ni imel možnosti vsebinskega nastopa. Na našem soočenju ga bomo morali obravnavati tako resno kot predstavnika katere koli druge stranke. rtvslo.si