Ali ste razočarani, ker ne greste na finale Imagine Cupa v Seattle?

Malo smo razočarani, ampak smo videli, da so druge igre že bolj dodelane. Mi smo bolj stavili na to, da bo privlačen koncept igre, in bi šli v finale na podlagi tega. Grafično pa so druge igre bolj dodelane kot naša in očitno je bila komisija bolj pozorna na to kot na poslovni model in koncept igre.

Kako ste zasnovali poslovni del?

rihodke bomo ustvarjali z nakupi znotraj aplikacije, in sicer bodo uporabniki lahko kupili valuto boomcoin. Poleg tega bomo prihodke ustvarjali tudi z oglasi v igri. Oglaševanje je zasnovano tako, da mora uporabnik, ko mu raznese bombo, pred nadaljevanjem igre počakati 15 minut, lahko pa pogleda oglas in se takoj vrne nazaj v igro. Tretji del pa je spletna trgovina s plišastimi igračami, žepki za telefone, vzglavniki in podobnimi stvarmi, ki bodo povezane z dizajnom igre.

Zakaj ste se odločili tudi za prodajo teh izdelkov?

Povsem po naključju. Za promocijo in predstavitev na Imagine Cupu smo se odločili, da bomo naredili plišasto bombico, potem pa so bili vsi tako navdušeni, da so nas spraševali, kdaj jih bomo začeli prodajati. Tako smo se potem odločili, da bomo izkoristili še ta del.

Kakšen je sicer igričarski biznis, koliko časa menite, da bo igra aktualna?

Igra je zasnovana tako, da mora uporabnik, če želi biti uspešen, večkrat na dan preveriti, če ga je kdo napadel. Ko smo delali analizo, kako dolgo bo igra aktualna, pa smo ugotovili, da uporabnik v povprečju eno igro igra približno pol leta. Želimo doseči vsaj to, potem pa se bomo posvetili razvoju naslednjih iger. Nekaj idej že imamo, če bo Kawboom uspešna igra, pa bo lažje lansirati tudi naslednjo.

Igričarstvo je sicer velik posel, ampak je vseeno morda razvoj iger manj cenjeno delo kot kakšne druge aplikacije?

V Sloveniji je res tako. Tudi ko smo se pogovarjali z investitorji, so večinoma zamahnili z roko, češ, zakaj delamo igro. Če jih je zadeva že zanimala, pa so želeli imeti analize uporabnikov in večje število uporabnikov. Globalno pa je drugače, med vsemi aplikacijami v App Storu in Google Playu namreč največ prihodkov prinašajo ravno igre. Kljub vsemu pa smo se odločili, da bomo najprej igro razširili med slovenskimi uporabniki v Windows Phonu, da bomo lahko odkrili vse »hrošče«, analizirali vedenje uporabnikov in nato dodelano verzijo igre ponudili tudi uporabnikom po svetu. Iščemo pa tudi razvijalca za operacijska sistema Android in iOS, da bomo igro lahko razširili tudi na te uporabnike.

Na Indiegogu boste zbirali sredstva za proizvodnjo plišastih dodatkov. Zakaj ste se odločili za Indiegogo in ne za Kickstarter, kjer je igričarstvo zelo dobro razvito?

Za Kickstarter mora imeti vsaj en član ekipe stalno prebivališče v ZDA ali Angliji ali pa moraš kampanjo objaviti s pomočjo posrednikov. Za to se nismo odločili, ker imamo že tako nizek cilj, da si ne bi mogli privoščiti še, da bi še nekomu plačali za objavo kampanje. Indiegogo pa je odprt tudi za evropske projekte, zato som se odločili za to platformo, zbrati pa nameravamo 5000 dolarjev. Smo pa izbrali kampanjo s fiksnim ciljem. Če ne bi zbrali toliko, bi bilo namreč sredstev za proizvodnjo izdelkov premalo.

Še pred začetkom kampanje na Indiegogu pa pripravljate tudi zabavo za podpornike. Kakšen bo namen te zabave?

Ko smo gledali napotke za uspešne kampanje množičnega financiranja, smo povsod brali, da moraš prvih 20 ali 30 odstotkov sredstev zbrati s pomočjo družine in prijateljev. Nismo želeli prepričevati ljudi, naj si samo zato urejajo kreditne kartice in se prijavljajo na Indiegogo, zato smo jih povabili na zabavo, kjer bodo lahko prispevali, kolikor bodo želeli, nato pa bomo ta sredstva mi sami naložili na Indiegogo.

Kako ste se sicer v prvih mesecih vklopili v slovensko start up sceno?

Delamo v Tovarni podjemov, bili pa smo tudi vključeni v programa Master of startups in ITIME pospeševalnik, veliko pa se povezujemo tudi z drugimi start upi. Se bomo pa kasneje poskušali prebiti še v kakšen inkubator v tujini. Želimo namreč razviti igro, ki bo tako priljubljena, kot so Angry Birds. (smeh)

Morda potem razmišljate o odhodu v ZDA, kjer bi vam zaradi bolj razvitega igričarskega trga bolj uspelo?

Za zdaj o tem ne razmišljamo, bomo pa morali kljub vsemu ustanoviti podjetje v tujini, ker Google Play v Sloveniji ne omogoča monetizacije znotraj aplikacij. V Sloveniji smo sicer zadovoljni, le birokracije je veliko, prevelik zalogaj pa je tudi kapital, ki ga moraš imeti ob ustanovitvi podjetja, ko še ne ustvarjaš nobenih prihodkov.