Pred vami je, po nekaterih podatkih, 200. dirka. Se boste na VN Kanade kaj posebno pripravili?

Ne, zakaj bi se, ta dirka bo kot vse druge. Zaradi nekega jubileja, o katerem se meda tisti, ki vodijo statistiko, niti ne morejo dogovoriti, ali je 200. ali ne, ne podeljujejo nobenih točk. Da, rekli so mi, da naj bi bila to moja 200., a to mi v tem trenutku ne pomaga prav veliko. Je le znak, kako hitro mineva čas. Bo pa to zahtevna dirka, jubilej gor ali dol. Na tej stezi mora nastavitev dirkalnika delovati 100-odstotno, če le malce zgrešiš nastavitve, imaš lahko velike težave. Pri Ferrariju imamo nekaj izboljšav, a menim, da ne bodo posebno vplivale na razmerja moči. Zadovoljen bom, če nam bo uspelo zaostanek za vodilnimi vsaj malo zmanjšati. In bil bi vesel, če bi si lahko na tej jubilejni dirki privozil najboljši letošnji rezultat. To bi pomagalo meni in celotni ekipi.

Sami ste pred časom rekli, da lahko že počasi odpišete letošnjo sezono, saj naj bi bil boj za naslov prvaka za vas izgubljen. Še vedno tako mislite?

Da, še vedno, čeprav tudi vem, da je v tem športu toliko stvari nepredvidljivih, da se lahko zgodi vse. A le z lastno pomočjo bi nam to letos težko uspelo. Ne bomo lagali sami sebi. Mercedes je toliko pred nami, da ga bomo stežka ujeli, pa če jutri začnejo odlično delovati vse izboljšave, ki ji bomo pripravili. Seveda si želimo biti čim bližje vrhu, a ostati moramo realisti. In tudi to, kdo bo pri Mercedesu prvi in kdo drugi, me niti ne zanima. Mene zanimajo le naša ekipa in naše možnosti, kako se vrniti na vrh.

Letošnja sezona je z novimi dirkalniki nenavadna. Kakšno je vaše mnenje o novih pravilih, glede na to, da imate pri Ferrariju kar nekaj težav?

Pravil si ne izmišljujemo sami, zato se moramo znajti s tistim, kar nam postrežejo. Kot dirkač bi si želel več oprijema in hitrejše dirkalnike, je pa presneto težko dirkalnike narediti hitrejše, če te pravila omejujejo na vsakem koraku. Ne vem, ali so zdaj dirke postale bolj zanimive in napete. Nekateri se kar preveč ukvarjajo z nevarnostmi, kaj bi se lahko zgodilo dirkaču. Zato skušajo omejevati čisto vse, dobesedno zavezujejo nam roke. Škoda, brez tega bi se vsi lahko precej bolj zabavali z dirkanjem. Vsi bi pridobili.

Kako pa gledate na sebe, koliko ste se spremenili v teh 200 dirkah?

Mislim, da se nisem prav veliko spremenil. Imam veliko več izkušenj, to je vse. Še vedno si zelo želim dirkati. Sem sicer nekaj starejši kot takrat, ko sem postal prvak, a se počutim še vedno dovolj mladega in motiviranega, da lahko še vedno posegam po najboljših rezultatih. Če bomo dirkalnik pripravili do te mere, da bo še bolj konkurenčen, sem pripravljen takoj izrabiti vse, kar mi bo takrat na voljo. In rešili bomo težave, o tem sem prepričan, le da to zahteva nekaj časa.

Menjave v vodstvu ekipe za zdaj še niso prinesle pravih rezultatov.

Seveda ne, saj to ne gre čez noč. Kot sem že rekel, vse zahteva nekaj časa. Res je, da ga veliko nimamo, dirke gredo naprej, na vsaki pa točke pobirajo naši tekmeci. A ne smemo izgubiti glave. Mislim, da novo vodstvo dela dobro. Točkovanje v skupni razvrstitvi mogoče ne odseva povem realnega stanja, v dirkanju potrebuješ tudi nekaj sreče. Jaz sem imel letos tudi precej smole, a se bomo tudi tukaj ujeli. Res pa je tudi, da moram vsaj jaz zdaj voziti na zgornji meji zmogljivosti dirkalnika, če ne celo malo čez, a takrat gre lahko hitro kaj narobe.

Povzeto po motorsport-total.com