Google je postal najvrednejša blagovna znamka na setu in s prvega mesta izrinil Apple. Slednjemu je po raziskavi BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands v zadnjem letu vrednost padla za 20 odstotkov na 148 milijard dolarjev, medtem ko je Googlovi znamki vrednost zrasla za kar 40 odstotkov na 159 milijard dolarjev.

Tudi sicer je vrh lestvice pripadal predvsem tehnološkim podjetjem, ki so zabeležila tudi največjo rast. Precejšen skok vrednosti svoje znamke je v letošnjem letu zabeležil Facebook, kateremu je zrasla za 68 odstotkov na 36 milijard in zaseda 21. mesto, kitajskemu spletnemu portalu Tencent pa je vrednost zrasla kar za 97 odstotkov na 53 milijard. Tancent je s tem rezultatom zasedel 14. mesto.

Precej bolj umirjeno rast so zabeležili pri Samsungu in Yahooju z 21 odstotki in 44 odstotki, novinca na lestvici pa sta Twitter in LinkedIn, ki sta z vrednostmi 14 milijard in 12 milijard dolarjev zasedla 71. in 78. mesto. Slabo pa so se odrezali pri Applu, ki je sicer izgubil zgolj eno mesto in postal druga najvrednejša znamka, a je s padcem za 20 odstotkov v primerjavi z lanskim letom zabeležil drugi največji padec vrednosti vseh podjetij na lestvici, tik pred kitajsko zavarovalnico China Life.