V kampanji Rimaj z Zlatkom so mlade povabili, da z raperjem Zlatkom soustvarijo pesem na temo “Več od lajfa”, ki je hkrati pozicijski slogan blagovne znamke Sveta vladar. Osnovna komunikacija je potekala preko Facebook aplikacije Rimaj z Zlatkom, znotraj katere so uporabniki oddajali rime, pregledovali prispevke ostalih sodelujočih in jih ocenjevali, Zlatko pa je izbiral najboljše rime in dajal nova izhodišča za nadaljevanje komada. Odziv je bil neverjeten. Sodelovalo je več kot 2500 mladih, pesem pa je postala pravi glasbeni hit in v treh mesecih samo na spletu presegla 500.000 predvajanj, postala popevka tedna na Val-u 202, videospot pa je osvojil tudi 3. mesto na lestvici MTV za celotno Adriatic regijo.

Pisana paleta priznanj dokazuje, da gre za strateško premišljeno, kreativno in učinkovito zastavljeno zgodbo, za katero stoji drzna ekipa agencije Pristop z direktorico tržnega komuniciranja Petro Muth Zupanc na čelu.

»Številne nagrade nam seveda laskajo in potrjujejo, da se lahko naše zgodbe tako po kreativni inovativnosti, kot tudi po učinkovitem strateškem pristopu postavijo ob bok svetovnim znamkam. A več kot vse nagrade nam pomeni to, da so mladi znamko Sveta vladar vzeli za svojo, da ji zaupajo in preko nje bolj sproščeno vstopajo v zapleteni svet financ«, dodaja Muth Zupančeva, ki skupaj s sodelavci in Novo KBM blagovno znamko Sveta vladar razvija že od samega začetka.

Nad dosežkom kampanje je bila navdušena tudi mednarodna žirija, ki je takole ubesedila uspeh ekipe: «Biti izbran za najboljšega med najboljšimi nikakor ni majhen dosežek. V razpisanih kategorijah vlada huda konkurenca, kampanji »Rimaj z Zlatkom« pa se je uspelo dvigniti nad najboljše, kar dokazuje, da so snovalci kampanje projekt zastavili in izpeljali po najvišjih standardih na globalni ravni.«