Tudi preobilna prehrana z veliko energijskega vnosa maščob in sladkorja, je eden od sprožilcev problema. Te nasičene maščobne kisline najdemo v mleku in mlečnih izdelkih, mastnemu mesu, jajcih in jajčnih rumenjak ter jetrih.

Priporočljiva je, sredozemska prehrana, ker je bilo dokazano, da je najbolj učinkovita v boju proti bolezni srca in ožilja. Torej, jejte sveže sadje, različno zelenjavo, ribe in polnovredna živila. Oreški in semena za malico ali zajtrk, ker vsebujejo esencialne maščobne kisline, ki so dobre za zdravje in se lahko zaužijejo v surovem stanju. Stročnice, fižol, leča, fižol in grah, so zaželene v prehrani, vendar ne v kombinaciji z mesom. Izogibajte se dodatkom sladkorja, bonbonom ter previsokem uživanju soli. Najbolje bi bilo, če bi za nekaj časa nehali soliti hrano. Potem, ni priporočljiva črna kava, predvsem kava z mlekom ali smetano. Občasno pa je dovoljen, kozarec rdečega vina. Priporočena je kratkotrajna in toplotna obdelava živil, kuhane v vodi ali na pari, žaru ali pečena hrana z malo maščobe. Pomembno je, da uporabljate hladna stisnjena olja, zlasti olivna. Oljčno olje vsebuje maščobno kislino, ki blagodejno vpliva na zdravje krvnih žil.

 

Foto: www.flicker.com / vanz