Penasti limoni koktajl
Premešajte sok dveh limon z 1,5 decilitra mineralne vode. Dodajte na drobno narezane lističe mete in dobro premešajte. Če k temu dodate še kavno žličko sirupa iz sladkornega trsa, bo koktajl pridobil samo 20 kalorij, vendar bo neprimerljivo boljšega okusa.
Opomba: Dva kozarca tega koktajla bosta zadostila dnevne potrebe po vitaminu C. Izogibajte se mineralne vode z visoko vsebnostjo natrija, če ste nagnjeni k otekanju.

Jabolčni sok s cimetom
V kozarec dajte malo zdrobljenega ledu in ga prelijte z decilitrom jabolčnega soka in sokom polovice limone. Dodajte malo cimeta in kozarec okrasite s krhljem limone in grozdno jagodo, ki ste ju predhodno zarezali z nožem, da lepo sede na rob kozarca.
Opomba: Jabolčni sok je znan po tem, da deluje pomirjujoče na organizem. Poleg tega varuje pred infekcijami dihal in pred gripo.

Dišeči koktajl iz paradižnika in paprike

Sesekljajte četrtino paprike in dva paradižnika ter vse skupaj spasirajte. Dodajte približno deciliter vode in dva do tri liste svežega koriandra. Kozarec okrasite s paličico, ki ste jo dekorirali z črnimi in zelenimi olivami ter listom zelene.
Opomba: Paprika in paradižnik sta idealna kombinacija, saj sta bogata z vitaminom C in še z nekaterimi antioksidanti.

Eksotični indijski koktajl »lasi«

Jogurt dobro zmešajte s čajno žličko limoninega soka. Dodajte 1,5 decilitra ledene vode in malo zdrobljenega ledu, ščepec kumine in nekaj listov sveže mete. Premešajte in postrezite.
Opomba: Pripravili ste izviren in osvežujoč napitek, bogat s kalcijem in proteini.