Zjutraj, takoj ko odpremo oči, si zavrtimo 5 do 6 minut živahne glasbe s tolkali, za spodbudo in pripravo na akcijo. Med poslušanjem je treba s telesom slediti ritmu; glasbo naj organizem zaznava kot celota, z vsemi čutili in organi, ne le s slušnim aparatom.

Med zajtrkom je najprimernejša klasična glasba. Najbolj prija 5 do 10 minut živahnih allegrov Haydna, Beethovna ali Mozarta. Čas po kosilu zahteva umirjeno klasično glasbo, ki zagotavlja ugodje, razbremenjuje in prinaša sprostitev – odlično izbiro predstavlja poljubna klasična ali umirjena sodobna glasba. Zvečer si lahko privoščimo še dodatnih 10 do 15 (ali več) minut glasbe po lastnem okusu, ki nas pomirja, sprošča, razveseljuje in navdušuje. Posamezniki, ki jih pestijo težave z večerno umiritvijo in spancem, naj raje izberejo eno od slavnih klasičnih uspavank ali zasanjanih melodij iz glasbene zakladnice. V ta okvir sodita na primer 1. (globokoumni) ali 5. (melanholični) kvartet Bele Bartoka. Primerne pa so tudi druge nežne, umirjene melodije, ki ne terjajo dodatne pozornosti in zbranega poslušanja.

Dnevnik, 28. februar 2012