Šele ko neka reč izpolnjuje večino teh kriterijev, doseže vrednost, ki jo naredi dostopno redkim izbrancem. Če je ta reč za njih zanimiva, pa jo, če je naprodaj, največkrat kupijo na dražbah. Tudi z dragimi avtomobili je tako in že bežen pregled tistih, ki so dosegli najvišje vrednosti, razkrije, da je šlo za legendarne primerke bodisi cestnih vozil bodisi dirkalnikov. Med prvimi dvajsetimi, ki so na dražbah dosegli najvišjo vrednost (o nakupih zunaj dražb je sicer znanih nekaj primerov izplačanih vrtoglavih zneskov, a uradnih podatkov o njih ni na voljo), so namreč, z izjemo prav 20. (mclaren F1 iz leta 1997), vsi starejši od 45 let. A ker je šel razvoj skokovito naprej, so danes že tudi nekateri novi, v veliki večini primerov ekstremno športni avtomobili v izjemno omejenih serijah, pregrešno dragi. Zgolj za primerjavo pa objavljamo tudi nekaj najdražjih avtomobilov na slovenskem trgu, pri čemer gre zgolj za cene tistih, ki jih najdemo v rednih cenikih slovenskih dobaviteljev, in samo za najdražji primerek pri posamezni znamki.

Za ogled večjega grafa kliknite TUKAJ.