Milanović je že bil na tem, da ministru vrže v glavo granitni obtežilnik za papir, Sanaderjevo zapuščino, češ, a naj si ob vseh hrvaških problemih glavo razbija še s slovenskimi volitvami. A Darko je na mizo vrgel kup analiz in izračunov. »Poglej si tole, Zoki. Poleti je na Hrvaškem 500.000 Slovencev, od tega 70 odstotkov volilnih upravičencev, ki jim še na misel ne pride, da bi predčasno pobrali brisače s plaže, na mizi pustili kozarec bevande in šli domov volit. Torej? Volitve jim bomo pripravili na Hrvaškem! Vidiš tržno nišo?« Milanović je brihten mladenič, a je vseeno debelo gledal po pisarni poskakujočega ministra. »Ker Slovenci ne bi radi tvegali katastrofalno nizke udeležbe na volitvah, ki jih bodo stale približno 5,5 milijona evrov, sem jim že ponudil, da jih mi tukaj pripravimo za 3,7 milijona. Res privlačna cena. Dali jim bomo vso logistično podporo – volilne lističe in skrinjice, volilne komisije, statistični urad, prevoz volilcev z oddaljenih otokov do volišč, tiskanje predvolilnih plakatov. Za tiste Slovence, ki bi se odločili za odhod na volišča na Hrvaškem, sem že pripravil 25-odstotni popust na penzionsko ponudbo. Imam že 662 hrvaških pop in rock skupin, dalmatinskih klap, godb na pihala in folklornih društev, ki bi nastopali v predvolilni kampanji, kjer koli si bodo to zaželele slovenske stranke. Z lokalci sem se že dogovoril, da vse tiste poletne zabave, kot so Ribiška noč, Večer sardel, Dan školjk na buzaro, Noč pršuta in vina, Piva klapa šoto voće... prestavijo v tritedensko obdobje pred slovenskimi volitvami. 700.000 reklamnih letakov s fantastičnim sloganom – Letujte na Hrvaškem, vaše volilne skrinjice so že tam – bomo razdelili po poštnih nabiralnikih! Slovencem bodo na meji delili navodila, kje vse bodo blizu njihove destinacije zabave, predvolilni shodi slovenskih strank in najbližja volišča!«

Milanoviću so se končno usta začela širiti v blaženi nasmeh. A minister je imel še nekaj bistroumnih: »Glavni kandidati bodo privlekli s seboj na tisoče lačnih in zelo žejnih članov predvolilnih odborov in ekip za stike z javnostmi, ki hočejo najboljše za promocijo stranke in množično udeležbo na shodih. Stari, Rave party Zrče na Pagu smo že prodali SDS. Si predstavljaš, kako bosta Jože Jerovšek in Irglova animirala volilce ob tehno treskanju z valjanjem v blatu. Zlati rat v Bolu je že zakupil Janković s Pozitivno Slovenijo. Zoki bo s slovenskimi volilci tekmoval v izdelavi peščenih gradov v oblakih. Za Novo Pozitivno Slovenijo Bratuškove, ki bo lovila marginalne in malo čudne volilce, smo organizirali 200 ladjic, ki jo bodo z ekipo vozile po komaj naseljenih otokih, kamor zahajajo malo čudni Slovenci, njena volilna baza. Lukšičevim esdejevcem smo za 200.000 evrov prodali obnovljeno Korčulansko filozofsko šolo. Tam se bo trlo levičarjev, da bo otok pokal po šivih. Ljudska stranka in Nova Slovenija bosta volilce zbirali na shodih po naprednih dalmatinskih kmetijah in slovitih vinskih kleteh. Pel jim bo, zdaj ko so mu prepovedali nastop v Berlinu, domoljub Marko Perković Thompson. Erjavec je za 250.000 evrov že zakupil pol Istre, ker tam letuje največ slovenskih upokojencev z vnuki...« Milanović je olajšano, a srečno zavzdihnil: »Kaj bi mi brez Slovencev?« A ga je minister takoj popravil: »Kaj bi Slovenci brez nas?«