Za vsem dogajanjem, ki sta ga ponudila dirkača Mercedesa, je bilo še kako napeto tudi na preostalih mestih; Daniel Ricciardo je pokazal, da je vsaj tako hiter kot Sebastian Vettel, vedno bolj pa se kaže, da je slednji štirikrat postal prvak le zaradi dobrega dirkalnika. In da je imel takrat v ekipi počasnejšega Marka Webbra. Razočaral je Ferrari, popustili so dejansko na vseh frontah, saj so bili pred njimi dirkači in ekipe, ki jih običajno tam ne bi pričakoval. Kritikom formule 1 bo počasi začelo zmanjkovati argumentov, zakaj bi morali kaj spremeniti. Zvok, videz, to ni pomembno, dokler lahko vidimo dirke, kot je bila včerajšnja. In še enkrat se je pokazalo, da je bila vsa histerija ob predstavitvi novih pravil in dirkalnikov povsem neutemeljena. Gledalci so uživali, dirkači tudi, to je najpomembnejše.

Ali z drugimi besedami: toliko je bilo govora o nekih kriznih sestankih, ki naj bi »formulo 1 spravili nazaj na pravo pot«, pa je to dejansko povsem nepotrebno. Nova pravila so pripravljali štiri leta, Ferrari recimo je še kako mešal štrene pri tem, zdaj, ko jim ne gre od rok, pa bi nekaj spreminjali. Zakaj le? Če nekdo ni dobro opravil domače naloge, to še ni razlog, da bi spremenili vse, posebno pa da bi tako kaznovali tiste, ki so se dobro pripravili. Sicer pa, kaj je to kriza? Ferrari bo našel veliko razlogov, Mercedes trenutno nobenega.

Zanimivo bo spremljati odnos med Hamiltonom in Rosbergom. Oba sta vozila na vso moč, a pošteno, brez umazanih trikov. Reakcija Nica Rosberga po dirki je pokazala, da se fant zaveda, da je to pot sam kriv, da ni zmagal. Če ti s prvega startnega mesta ne uspe povesti v dirki in ti proti koncu s hitrejšimi mehkejšimi pnevmatikami ne uspe prehiteti tekmeca s počasnejšimi tršimi, kdo bo potem kriv? Če se bo premoč Mercedesa nadaljevala v tej meri, lahko pričakujemo še kakšno njuno vročo dirko, saj bosta imela proste roke.

Niko Mihelič je dolgoletni komentator dirk.