Že ob ustanovitvi so bili pomisleki, ali bodo občine pod enotno blagovno znamko uspešno spodbujale prodajo turističnih storitev in izdelkov ter s tem resnično nadgradile turizem na tem območju. Številni so opozarjali, da je ustanovitev tovrstnega podjetja nesmiselna, saj se z razvojem turizma bolj ali manj uspešno ukvarjajo zavodi, ki jih financirajo občine.
Ko je že lani jeseni zmanjkalo denarja za plačo direktorja Zelenega zlata Gregorja Vovka Petrovskega, so ga delničarji na izredni skupščini razrešili in vajeti začasno predali direktorju žalskega Zavoda za kulturo, šport in turizem Matjažu Juteršku. Vovk Petrovski je ob razrešitvi razočarano razlagal, da so si ljudje napačno razlagali delovanje družbe z omejeno odgovornostjo. Po njegovem mnenju je bila zasnova blagovne znamke dobra, vendar mnogi niso razumeli, da je vredna samo toliko, kolikor se uporablja. gm