VN Malezije se za vas ni mogla končati slabše?

Res je, zelo sem razočaran. Ko ima hudič mlade, jih ima veliko, in to kar takoj. Začelo se je dobro, potem pa se je nenadoma vse postavilo na glavo. Vettel me je brez težav prehitel s pomočjo DRS, pa čeprav sem se na startu res potrudil in pokazal, da se dobro znajdem v gostem prometu. Res sem razočaran, pa tako dobro nam je kazalo. Druga ničla ni dobra vzpodbuda za naslednjo dirko. A če nič drugega, smo zdaj videli, da imamo dirkalnik, ki je lahko dovolj hiter za prva tri mesta na dirki. Zdaj moram samo še zložiti vse dejavnike v eno celoto.

Začelo se je spet z merilnikom pretoka goriva.

Da, a je to pot takoj prenehal delovati. Ne vem natančno, kaj je bilo narobe z njim v Avstraliji, moram počakati na odločitev komisije za pritožbe, a nekaj je jasno: zmagovalnih stopničk pred domačo publiko mi nobena komisija ne more vzeti. V Maleziji pa se je začelo vse skupaj dodatno komplicirati pri zadnjem postanku. Po njem je bilo vsega hitro konec. Takoj ko sem speljal, sem opazil, da kolo opleta in da ni dobro pritrjeno. Ustavil sem še v boksih in mehaniki so me odvlekli nazaj pred našo garažo, dirka je bila takrat zame že izgubljena. Mehanik ni bil povsem prepričan, ali je dobro privil pnevmatiko, ker se ni dobro usedla na svoje mesto. In je še enkrat nataknil »pištolo« na matico in jo s tem dejansko razrahljal. A nočem nikomur nič očitati, to se dogaja, mehaniki so pri postankih pod veliko obremenitvijo.

In potem se je nadaljevalo s sprednjim krilcem...

Seveda, mislim, da je dvigalka za sprednji del dirkalnika poškodovala krilce, ki je med vožnjo potem popustilo in začelo drgniti ob sprednjo pnevmatiko in jo je na koncu predrlo. Ne vem, mogoče sem ga poškodoval sam, ko sem zapeljal čez kakšen robnik, to bo pokazala analiza po dirki. V celem direndaju v boksih se tudi to lahko zgodi.

Za to ste bili kaznovani?

Da, 10-sekundni kazenski postanek v boksih je bil povsem upravičen, to so povedali tudi v ekipi. Na stezo so me spustili, preden je bilo kolo dobro pritrjeno. Tukaj ne moremo nič, to so dejstva. A se ni končalo le pri tem. Kot da že do takrat ni bilo dovolj smole. FIA se je letos odločila, da bo resneje kaznovala vse stvari, ki so povezane s postanki v boksih, in zdaj se v Bahrajn odpravljam še s kaznijo dodatnih desetih startnih mest iz kvalifikacij. Ne vem, nočem ocenjevati, zakaj so se tako odločili, ampak da sem zaradi te napake dejansko kaznovan na dveh dirkah, tega pa ne razumem. Mar ni bilo že to, da sem moral dirkalnik parkirati v garaži, dovolj velika kazen? Saj s tistim razrahljanim kolesom nisem nikogar ogrožal, ustavil sem takoj, ko sem to opazil, nisem niti zapeljal nazaj na stezo.

Diskvalifikacija v Avstraliji, odstop v Maleziji, slabši startni položaj v Bahrajnu. Mar ni to kar preveliko smole za začetek sezone?

Res je, zelo veliko smole in kazni je bilo na uvodnih dveh dirkah. Več kot očitno je, da se prav zelo veselo ne morem smehljati po tej dirki v Maleziji. Globoko v sebi sem sicer zelo razočaran, a vseeno lahko najdem tudi nekaj razlogov za optimizem za naprej. Ne glede na končni rezultat pa menim, da sem izpolnil zadane cilje, saj sem tako na kvalifikacijah kot tudi na dirki pokazal, da se lahko kosam z najhitrejšimi. Zato se bom še naprej smehljal, kajti pred nami je še veliko dirk v letošnji sezoni in prepričan sem, da na vseh ne morem imeti toliko smole, kot sem jo imel v Maleziji. Upam, da sem ta »črni bonus« za celo sezono zdaj že porabil.

Povzeto po motorsport-magazin.com