Rekordna Ellen na oskarjih
Nedavna podelitev oskarjev je bila rekordna tudi v dveh postranskih zadevah. Blesteča voditeljica Ellen DeGeneres je na prireditvi podrla kar dva rekorda in izvedla po marketinških merilih odličen product placement. Prvi je bil, da je pri lokalni hollywoodski piceriji Big Mama's and Papa's dala naročiti dvajset velikih pic, s katerimi je nahranila vsaj nekaj lačnih zvezdnikov v občinstvu. Dostavljalcu seveda niso povedali, da bodo pice namesto v zakulisje skupaj z njim odšle naravnost na oder in pred večstomilijonsko publiko. Dostavljalec in solastnik picerije Edgar je naslednji dan v Elleninem televizijskem šovu nastopil kot gost in dobil kar 1000 dolarjev napitnine, ki jo je Ellen zbrala med zvezdniki ter sama dodala levji delež. Postranska korist Edgarjevega nastopa pa je bila ta, da so se naslednji dan številne televizijske ekipe oglasile v njegovi piceriji in mu tako priskrbele še dodatno reklamo. Ellen pa je tisto noč podrla še povsem drug rekord. Ko je največkrat nominirano igralko Meryl Streep zaprosila, naj stopi z njo pred telefon za »sebeka« (selfieja), so se jima pridružili še drugi znani hollywoodski zvezdniki. Posrečeno fotografijo je še na odru tvitnila in manj kot v eni uri je bila retvitnjena že več kot 800.000-krat, s čimer je prehitela najbolj množično deljeno fotografijo objema Baracka in Michelle Obama v volilni noči. Sebkota je uporabnica iphona naredila s telefonom enega izmed glavnih sponzorjev prireditve, samsungom. Čeprav je korejsko podjetje za oglaševanje v reklamnih blokih med oskarji plačalo kar dvajset milijonov dolarjev, mediji pa so poročali, da se je Ellen še v zakulisju učila fotografirati s Samsungovim aparatom, so iz podjetja sporočili, da je bil »sebek zanje veliko presenečenje«. V zahvalo za fotografijo bodo dvema humanitarnima organizacijama po Elleninem izboru nakazali tri milijone dolarjev.