»Sodelujoča podjetja poleg promocije, povratne informacije o poslovni ideji in dviga moči blagovne znamke njihovega podjetja na trgu prejmejo s sodelovanjem v izboru ravno to, kar najbolj potrebujejo: infrastrukturo, dostop do kapitala, socialno mrežo, mentorstvo, izobraževanja, pozitivno okolje in temeljno podjetniško znanje.« Organizatorji tekmovanje vsako leto nadgradijo. Podjetniški ekosistem se na globalni ravni hitro razvija in spreminja, zato tudi sami želijo slediti tem trendom. »Zadnji velik trend so tako imenovane vitke in agilne metode gradnje podjetij, ki so postale temeljni del izbora. Del izbora, pred oddajo dokumentacije, so postala izobraževanja na to temo, prav tako smo temu globalnemu trendu prilagodili ocenjevalne kriterije in vsebino ter dolžino dokumentacije oziroma poslovnega načrta, ki naj bo dolg samo 15 strani,« poudarja Lapajne.

Lani je na tekmovanju Start:up leta zmagala ekipa Koofr. »Z zmago smo dobili precej prepoznavnosti, a zame je bilo bolj pomembno, da smo s tem dobili potrditev naše ideje in vizije, kar na koncu pozitivno vpliva tudi na vzdušje in elan med sodelavci,« pravi Damjan Matičič, direktor Koofra, ki ponuja enoten programski in uporabniški vmesnik za dostop do različnih vrst hramb podatkov ali, zelo poenostavljeno povedano, neke vrste izboljšan in bolj zaseben Dropbox. »V Sloveniji se nam je prepoznavnost na račun zmage dvignila, kar pa ne velja za tujino. Vlagatelji zaradi naše zmage za nas niso izkazovali večjega zanimanja, so pa interes za partnerstva pokazala nekatera podjetja. Svoj poslovni model in produkt smo že potrdili na trgu ter sklenili nekaj poslov v tujini, zdaj bi najbolj potrebovali denar za hitrejšo rast prodaje in trženja v tujini, kar pa zahteva večje vložke.« jpš