Med člani knjižnih klubov, večina teh je žensk, starih med 30 in 50 let, so najbolj priljubljeni razni priročniki, ljubezenski romani, otroške knjige, kriminalke ali knjige za osebni razvoj. V ponudbo klubov pa posamezne založbe najraje uvrščajo dela, izdana pod lastnim okriljem; v Klubu Sanje gre najti 80 odstotkov teh, v Svetu knjige približno 75 odstotkov, v knjižnem klubu Didakte pa 70 odstotkov.

Svet knjige je po desetih letih delovanja, torej sredi osemdesetih let, ko je bilo knjigarn precej manj, splet pa še ni vdrl v naša življenja, povezoval že 165.000 knjigoljubov, kar pomeni, da mu je bila zvesta približno vsaka tretja družina. Danes jih šteje kar sto tisoč manj, a ga to ni izrinilo z mesta največjega slovenskega knjižnega kluba; denimo sicer po velikosti neprimerljiva založba Sanje je doslej v svoj knjižni klub zvabila okrog 7200 posameznikov, a ta številka iz leta v leto po malem narašča. Priljubljenost knjižnih klubov se ponovno rahlo dviga najbrž zato, ker bralci postajajo vse večji lovci na popuste. Meritve uspešnosti delovanja Sveta knjige so namreč pokazale, da je cena knjige postala veliko pomembnejši dejavnik za nakup, kot je bila pred tremi leti. Zaradi številnih ugodnosti, ki jih ponuja ta kanal, so knjižni klubi tudi kovači precejšnjega dela dobička posameznih založb. V založbi Didakta kar 90 odstotkov nakupov poteka prek klubskega članstva, medtem ko je prodaja Sveta knjige v lanskem letu predstavljala 23 odstotkov celotne prodaje založbe Mladinska knjiga, med maloprodajnimi enotami pa prinesla 40 odstotkov prometa.

V klubske popuste se je vmešal zakon o enotni ceni knjige, ki sicer dovoljuje izjeme, kot je nižanje cen pri prednaročilih ali na knjižnih sejmih v prvih šestih mesecih po izidu, ne predvideva pa predčasnih popustov za člane knjižnih klubov. Tako v založbi Sanje kot Mladinski knjigi so precej nezadovoljni s to odločitvijo snovalcev zakona, direktor Sveta knjige Matjaž Vračko pa je prepričan, da je do nje prišlo zaradi težavnosti definiranja, kaj knjižni klub sploh je. »Za člane Sveta knjige se ta sprememba ne bo poznala oziroma jo bo občutiti minimalno, saj stalno razvijamo in pripravljamo nove, dodatne in ekskluzivne ponudbe,« pristavlja.