Pri individualnih hišah to niti ni najbolj pereč problem. Vendar skrben gospodar ne bo dovolil, da člani njegove družine kolo kar »vržejo« nekam za plot, ko pridejo domov, in ga potem iščejo »za vsemi vogali«, ko želijo na pot. Danes namreč tudi za parkiranje manjšega števila koles ob hišah dobimo prav lična samostojna stojala za kolesa v različnih izvedbah, prilagojena okusu lastnika in namenu uporabe – tudi za morebitne kolesarske goste.

Še bolj pomembno je shranjevanje koles čez noč, v deževnih dneh in pozimi. Različne izvedbe podpornikov, stojal, žlebov in obešal omogočajo, da kolesa v njim namenjenih prostorih niso moteča; omogočajo namreč njihovo ustrezno shranjevanje in najpriročnejši doseg, ko jih želimo uporabljati. V določenih primerih celo olajšajo vzdrževanje in manjša popravila.

Podobna, vendar bolj zapletena, je zgodba v večstanovanjskih objektih, kjer so kolesarnice skupne. Tu sta primerna urejenost prostorov in spoštovanje dogovorjenega reda njihovih uporabnikov še toliko bolj pomembna. Na prvem mestu je varnost. Kljub zaklepanju vhodnih vrat v objekt in vrat kolesarnice je prenekateri lastnik kolesa že ostal brez njega. Zato nekateri lastniki koles prestižnega razreda svoje konjičke hranijo celo v stanovanjih. Vendar lahko na trgu dobimo obešala za kolesa s posebnim varovalnim mehanizmom proti kraji in druge elemente, ki omogočajo, da kolesarnica ni kup nepreglednega železja, iz katerega le stežka potegnemo svoje kolo.

Zgodba zase pa so kolesarska parkirišča na javnih površinah in v ustanovah, kamor se s kolesi vozijo zaposleni in obiskovalci teh ustanov. Tudi tu so na voljo različne izvedbe stojal na prostem ali pod nadstreški, pod katerimi lahko namestimo tudi obešala in žlebove. V teh primerih vse bolj prihajajo v ospredje prislonski loki. Ti so lahko samostojni ali del stojal. Preprečujejo padce koles in s tem nepotrebne poškodbe. Še bolj pomembno pa je, da lahko na prislonski lok z varovalno ključavnico pripnemo okvir kolesa (in ne le enega kolesa ali vilic), kar je pomembno za zavarovalnice v primeru kraje ali poškodbe – seveda če imate kolo sploh zavarovano.