Zaspanost na delovnem mestu številni preženejo s kavo. Bolje bi bilo, ko bi pojedli lahek in hranljiv obrok in tako dobili potrebno energijo za jutranje bujenje. Zajtrk nas prav tako pripravi na lažje premagovanje vsakodnevnih ovir, zato bomo čez dan manj utrujeni.

Številne ženske ne zajtrkujejo, ker verjamejo, da bodo tako shujšale. Vendar to ni res. Telo mora dobiti energijo večkrat dnevno, začenši z zdravim zajtrkom. Znano je, da tisti, ki zajtrkujejo, lažje ohranjajo vitko linijo.

Zdrav zajtrk naj vsebuje proteine in vlaknine. Proteine dobimo v pustem mesu, jajcih ali soji, vaknine pa vsebujejo žita, sadje in zelenjava. Dober primer zdravega zajtrka so: trdo kuhano jajce, pomarančni sok in skodelica polnovrednih kosmičev z malo nemastnega mleka.

Sladkana hrana ni primerna za zajtrk, saj vsebuje le prazne kalorije. Te vašemu telesu ne bodo dale nič hranljivega, le zredili se boste. Prav tako se izogibajte belemu kruhu, praženi slanini, pečenim jajcem in toplim sendvičem. Ne jejte niti čokolade. Tudi pretiravanje s kavo ni dobro za prazen želodec.

Kaj je dobro zajtrkovati?

Zjutraj jejte žita z nizko vsebnostjo sladkorja, ki jim dodate malo mleka. To je dobra hrana za katerikoli obrok. Tudi jajce je dobro pojesti za zajtrk, vendar ne prav vsak dan. Palačinke so prav tako dobre za kak dan. Napolnite jih s sadjem namesto z marmelado in čokolado. Ovseni kosmiči z mlekom in sadna solata iz svežega sadja so prav tako odlična jutranja možnost.
Zajtrkovati pravzaprav sploh ni težko. Prav zdrav obrok je namreč najboljši način za začetek dneva. Poskusite in opazili boste, kako dobro se boste počutili, če zjutraj ne boste pozabili na ta pomemben obrok.