Pri ponudbi stavijo na kakovost

V vseh salonih dajejo prednost lastnim ali slovenskim pohištvenim programom. Marko Baša iz salona Baims pravi, da veliko večino njihovega programa predstavlja pohištvo slovenskih proizvajalcev. »Slovensko pohištvo je pojem pohištva,« pravi. »Pohištvo tujih proizvajalcev v enakem cenovnem razredu slovenskemu pohištvu ne seže niti do kolen. 10.000 evrov vredna slovenska kuhinja bo zelo kakovostna, medtem ko za enak znesek dobimo kuhinjo tujega proizvajalca srednje kakovosti,« je pojasnil Baša.

V salonih pohištva TOM imajo na voljo postelje, oblazinjeno pohištvo, otroško pohištvo, jedilnice in mize, kot novost pa ponujajo tudi ležišča za male živali, je povedala Tina Dinghauser. Pri ponudbi stavijo zlasti na kakovost, blagovno znamko, izbiro modernih oblikovalskih modelov, veliko izbiro tkanin in usnja ter veliko možnih kombinacij – sestavov.

O pohištvu razmišljajmo pred temelji

V salonih poudarjajo različne prednosti svojega prodajnega programa. Marko Baša je pojasnil, da strankam ponujajo individualen pristop s svetovanjem na domu, stranki pa po potrebi pomagajo pri izbiri barv in pohištva, poleg tega imajo razvito lastno mrežo monterjev. »Stranke pridejo tudi samo s projektnim načrtom. O pohištvu je treba razmišljati še pred temelji. K izbiri kuhinjskega pohištva spada denimo tudi izbira keramike,« pravi Baša. »Projektanti se premalo ukvarjajo s pohištvom, saj računajo, da se bodo stranke vrnile k njim po nasvet,« opozarja.

V Novolesu poleg modernega ponujajo tudi stilno pohištvo. »Tako zadovoljimo tudi tiste, ki kljub trendovskemu minimalizmu ostajajo zvesti klasiki in razkošju. Mnogi naši programi so med seboj kompatibilni, kar našim kupcem mogoča, da svoj dom uredijo skladno in okusno,« je povedala Andreja Lavrin. Poleg pestre ponudbe strankam nudijo tudi svetovanje v obliki 3D-izrisa, brezplačno dostavo, vnos in montažo pohištva ter odvoz embalaže.

Konkurenca spodbuja inovacije in povezovanje

Pojem konkurenčnosti v salonih razumejo predvsem v pozitivnem smislu. »Tekmovalni duh je vsekakor prisoten, kar pozitivno vpliva na nas v smislu, da smo še bolj ustvarjalni, kreativni in inovativni, hkrati pa z nekaterimi proizvajalci pohištva tudi uspešno sodelujemo pri različnih projektih: skupnem nastopu na izbranem sejmu, skupnem fotografiranju za katalog, opremi določenega javnega objekta (področje inženiringa)…« je pojasnila Andreja Lavrin. Tudi v salonih TOM menijo, da je vsak tekmec dobrodošel in da je sodelovanje z branžo nujno potrebno.

Okus je odvisen tudi od regije

Predstavniki salonov so spregovorili tudi o tem, kakšna naj bi bila moderna oprema za dom. »Italijani zamenjajo pohištvo na sedem let, Slovenci pa denimo kuhinje na 20 let, zato kupcev ne silimo v ekstremno modernost,« je povedal Baša in dodal, da je okus precej odvisen od regije. »Bela krajine ima rada hrast, Štajerska bolj svetle vrste lesa – smreko, bor ali javor. Trenutno so med barvami modne pastelne, barva jabolka in svetlo vijoličasti odtenki, med vrstami lesa pa oreh, kanadska češnja, brest, hruške in bukov kern, združeni z visokim sijajem.«

Andreja Lavrin pravi, da letos modne smernice dopuščajo veliko svobode, še posebno pri izbiri barv. »Gre za nadaljevanje zgodbe iz prejšnjih sezon. Na trgu tako še vedno zasledimo večno črno-belo kombinacijo ter pestro paleto drugih barv: od bež in antično rožnate do rjave, različnih sivih in srebrnih tonov… V zadnjih letih je postal zelo priljubljen oreh v številnih odtenkih, tako samostojno kot v kombinaciji s črno ali belo. Hkrati letošnji trendi narekujejo barvitost, kar pomeni, da bo zadoščeno tudi tistim, ki imajo raje živahnejše barve,« je povedala Lavrinova. Po drugi strani se vračajo pastelni odtenki, pravi Dinghauserjeva. »V današnjem času je največji trend izvirnost izdelka. Vrnili so se pastelni odtenki, kot sta bela in bež barva, z različnimi dodatki – blazinami, ki z bolj živimi barvami prostor poživijo.«