Kot pravi izvršna direktorica Celjskega sejma Breda Obrez Peskar, dodatna spodbuda za obisk sejma ne bo zgolj pestro dogajanje na razstavnih prostorih, kjer lahko obiskovalci pričakujejo največ novosti, ampak tudi novosti, ki jih pripravljajo skupaj s partnerji: »Novosti oziroma spremembe bodo v sejemski infrastrukturi, saj smo montažni dvorani M in N prestavili na novo lokacijo. Dvorani sta tako dobili še bolj ustrezen položaj s povezavo na obstoječo sejemsko dvorano L. Sta na lokaciji, kjer nameravamo v prihodnje zgraditi sejemsko dvorano. To bi v primeru organizacije avtomobilskega salona, ki je bil žal odpovedan, že zgradili, vendar smo se tudi zaradi splošnih gospodarskih razmer odločili, da z gradnjo počakamo.«

Kljub težkim gospodarskim razmeram pa je Celjskemu sejmu tudi letos uspelo, da so zapolnili vse razpoložljive sejemske zmogljivosti. »K razstavljanju smo pritegnili številne nove razstavljavce pa tudi take, ki so v zadnjih letih manjkali in so se ravno zaradi gospodarske krize odločili, da se znova predstavijo na MOS. Sejem namreč prepoznavajo kot mesto številnih novih priložnosti, ki hkrati omogoča neposredni stik s končnim kupcem,« pravi zadovoljno Breda Obrez Preskar.

Na 42. Mednarodnem obrtnem sejmu v Celju lahko obiskovalci pričakujejo veliko razstavljavcev, ki bodo ponujali izdelke in storitve s področja obnovljivih virov in učinkovite rabe energije. Letos se bodo predstavili v osrednji sejemski dvorani L. Organizatorji bodo postavili tudi tri informacijske svetovalne kotičke. Prvi bo namenjen energetskemu svetovanju, svetovalci Eko sklada pa bodo ponujali informacije s področja energetske varčnosti. V drugem kotičku, ki so ga poimenovali Živimo z lesom = Ohranjajmo naravo, bodo strokovnjaki opozarjali na široko uporabnost lesa v gradnji oziroma pri izdelavi pohištva. Tretji kotiček bo ekološki, v njem pa bo mogoče dobiti okoljske nasvete. Na sejmu, katerega generalni pokrovitelj je letos Hypo Group Alpe Adria, bodo lahko obiskovalci izkoristili možnost brezplačnega finančnega svetovanja o naložbah v vrednostne papirje, vzajemne sklade, različnih oblikah zavarovanja in naložbah v nepremičnine, ki jih pripravlja revija Kapital.

»Še posebej pozorno bomo letos uredili sejemski atrij. Dodali mu bomo nekaj vodnih motivov, da bo prijaznejši za obiskovalce, ponujal pa bo tudi zanimiva nova počivališča, ki jih bodo predstavili naši razstavljavci. V atriju sejmišča bomo v sodelovanju s PU Celje in drugimi partnerji predstavili skupna prizadevanja za večjo varnost v cestnem prometu. Z zgodbami neposredno udeleženih, simulatorji nevarnih situacij na cesti in podobnimi rečmi bomo opozorili na nevarnosti oziroma na najpogostejše povzročitelje prometnih nesreč. Govorili bomo o alkoholu, hitrosti, neizkušenosti mladih voznikov pa tudi o slabi vidnosti motoristov. Slednjim bomo poslali odsevne jopiče in jih pozvali, naj jih uporabijo in povečajo svojo vidnost na cesti. Obiskovalce bo zagotovo pritegnila tudi Slovenska vojska, ki bo na sejmu prvič množično predstavila patrie,« pravi Breda Obrez Preskar.

Na sejmu bo tudi obilo priložnosti za poslovneže. S slovenskimi gospodarstveniki se bodo srečali Vojvodinci, obisk je napovedala številna ruska delegacija. Prvič se bodo organizirano predstavila podjetja iz Indije, ki bodo ob tej priložnosti pripravila poslovno srečanje. Prvo skupinsko predstavitev pripravljajo podjetja iz Nepala. Letošnji sejem poleg krovnega slogana Sejem vseh sejmov dopolnjuje še spremljevalni slogan Dobre energije. Kot pravijo v Celjskem sejmu, so se zanj odločili tudi zato, ker si želijo veliko dobrih poslovnih energij med razstavljavci in obiskovalci.