Za Gaultiera to ni prvo srečanje z dizajnom pohištva, saj je pred skoraj dvema desetletjema že sodeloval s francosko znamko Via. »Enfant terrible« francoske mode je ostal zvest sebi in si zamislil novo progresivno linijo, ki so jo kritiki toplo sprejeli in označili kot sodobno-razkošno ter hkrati nežno in »odštekano«.

gaultier1.jpg

Največje zanimanje je požel podolgovat kavč, ki ga je Gaultier predelal iz originalnega izdelka podjetja Roche Bobois iz 70. let – kavča Mah Jong nemškega oblikovalca Hansa Hopferja. Obdržal je obliko modularnih sedišč, vendar je kavč posodobil in prevleke v hipijevskem slogu zamenjal s progastimi, ki imajo navtični navdih. Življenje mornarjev je njegov nenehen navdih, je izjavil oblikovalec, ki je izdelal še šest različnih prevlek ter jih poimenoval Dolarski bankovec, Tetovaža in Poljub.

gaultier5.jpg

Drugi del kolekcije si je Jean Paul Gaultier zamislil kot mobilen. Na kolesca je namestil ljubke paravane, predalnike in celo omaro. Najbolj pogumni, ki gredo z modo oblikovanja, se bodo odločili za nakup sedeža Charlot, ki osvaja s tremi večjimi zadnjimi in dvema sprednjima kolesoma.

gaultier6.jpg

Gaultier je s pomočjo Roche Bobois opremil tudi stanovanje v središču Pariza. V akciji, ki jo je pripravil eden od časopisov za notranjo opremo in k sodelovanju povabil znane oblikovalce, si je domovanje pod Eifflovim stolpom zamislil kot minimalistično in zračno. V stanovanju prevladujejo mornarsko modre proge, oblikovalec pa se je posebno potrudil pri ureditvi spalnice, ki jo je uredil kot kraljestvo okrasnih blazin. Na posteljo je na primer postavil lutko, katere obleka je pravzaprav pregrinjalo.

gaultier4.jpg

gaultier3.jpg