Zadali ste mi res težko nalogo, saj je prilagajanje konceptov različnih avtorjev nehvaležno početje. Ker pa ste mi poslali natančne izmere tistih delov, ki ste jih že izdelali, upam, da sem dojela vašo osnovno zamisel in da bo dovoz skladen z ostalimi deli parcele.
Nekoliko sem popravila dostop v hišo in garažo, saj mora biti prehoden in uporaben ves čas in v vsakem vremenu. Zato je travnih plošč na račun povečane površine tlaka nekoliko manj. Pet parkirnih mest na desni strani dovoza je vsaj delno tlakovanih – pomislite na zimsko vreme in na neprijetnosti, ki jih imajo ženske z visokimi petami pri hoji po travnih ploščah. Dve parkirni mesti sta še pod nadstreškom.
Dovozna cesta naj teče od vhoda na parcelo v blagem loku. Središče kroga, iz katerega izhajajo vse linije, sem določila tako, da bo povezalo vse objekte v celoto. Segmenti tlaka in travnih plošč so postavljeni tako, da vodijo pogled in korak do vhoda v hišo in garažo.
Greda ob izhodu iz jedilnice naj bo naravno oblikovana in bogato zasajena.
Vedeti morate, da se lahko še tako dober načrt izjalovi, če ga ne podpira natančna izvedba. Pri zahtevnejših oblikah, ki morajo natančno slediti meram, ne morete sklepati nobenih kompromisov in stvari »poenostavljati«. Poleg tega so stroški bistveno višji, kakor če se lotite tlakovanja pravokotne površine. Poiščite si torej dobrega mojstra. Upam, da vam bo dovoz lepo uspel. In ne pozabite na namakanje trate na travnih ploščah.
Če tudi vi želite svetovanje v naši rubriki, nam pošljite vprašanja s čim bolj izčrpnim opisom, merami in fotografijami. V vsaki številki bomo odgovorili na vprašanje, ki bo zanimalo čim več bralcev.
Simona Klokočovnik