Njena osnovna dejavnost je proizvodnja in prodaja oken, vrat in zimskih vrtov iz umetnih mas ter prodaja kovinskega stavbnega pohištva pod blagovno znamko Novoferm.

Direktor Boris Sovič, univ. dipl. inž. str., pa ne govori samo o viziji, temveč o veliko več, o poslanstvu, ki so si ga zapisali: »Kupcem pri njihovih odločitvah svetujemo s kakovostnimi celovitimi rešitvami, ki zajemajo brezplačno izmero, svetovanje na objektu, izdelavo, montažo in servisno dejavnost. Vsak sodelavec s svojim znanjem in delom soustvarja navdušenje naših kupcev ter je ponosen, da je del Arconta.«

Kadar želimo zamenjati avto, za nasvet povprašamo mehanika, kadar želimo spremeniti barvo las, se prej pozanimamo pri frizerki. Kaj narediti, ko želimo graditi, spremeniti svoje domovanje? Tu je veliko vprašanj, od vrat do oken in še česa?

»Vse je odvisno od tega, kakšen poseg bomo izvajali. Če se lotevamo temeljite obnove doma in nam družinski proračun dovoljuje, da si lahko privoščimo svetovalca arhitekta, je to zagotovo najboljša pot. Velikokrat in pri večini žal ni tako, zato se lotevamo sanacije po delih, od strehe do fasade, nato prideta na vrsto notranje in zunanje stavbno pohištvo, kar pomeni, da preskočimo nasvet strokovnjaka. V teh primerih je pomembno, da se predhodno sami preko sodobnih medijev, seveda predvsem interneta, vsaj v osnovi seznanimo s sodobnimi materiali, trendi in se tako pripravimo na pogajanje s ponudniki.«

Pri vaši proizvodnji stavbnega pohištva uporabljate izključno materiale vrhunske kakovosti priznanih evropskih proizvajalcev in z nadzorovano proizvodnjo je zagotovljena konstantna kakovost izdelave. Kaj to pomeni za kupca?

»Okna ali vrata je mogoče izdelati na strojni opremi, vredni nekaj deset tisoč evrov, nekaj sto tisoč evrov ali nekaj milijonov evrov. Izdelki so na prvi pogled enaki, razlika pa je v natančnosti izdelka, na primer v kakšnem odnosu je podboj s krilom. Tudi materiali so na prvi pogled dokaj podobni in moram povedati, da večina slovenskih proizvajalcev uporablja prvovrstne materiale, saj si za dolgoročni obstoj in razvoj podjetja ne moreš privoščiti nekvalitetnih izdelkov. Seveda je drugače pri tistih, ki se gredo posredniško prodajo blaga sumljivega porekla. Poleg profilov, ki dajo oknu estetsko podobo in zagotavljajo toplotne in statične lastnosti, je pri oknu zelo pomembna izbira ustreznega stekla. V tem pa se tudi slovenski proizvajalci razlikujemo med sabo. V Arcontu uporabljamo izključno steklo priznanega slovenskega proizvajalca Reflex z vsemi ustreznimi certifikati. So pa tudi proizvajalci, ki se glede na zahtevnost in poučenost kupca odločajo, katero steklo bodo vgradili. Razlika je seveda v kvaliteti in posledica tega je tudi razlika v ceni. Ker pa pregovor pravi 'Dobro je zaupanje, še boljša je kontrola', imamo v Arcontu uvedeno vhodno kontrolo repromateriala, samokontrolo v procesu proizvodnje ter končno kontrolo na izhodu blaga do kupca. Ker ničesar ne prepuščamo naključju, opravljamo tudi kontrolo opravljenih montaž. Kot potrditev, ali smo kompletno storitev res opravili v zadovoljstvo kupca, pa izvajamo ankete, ki nam dajo povratno informacijo.«

Pri Arcontu poznate slovenske navade in prilagajate izdelke značilnostim slovenskih hiš. Kakšne so slovenske posebnosti?

»V Arcontu smo specializirani za individualne, zasebne stranke, saj zaradi neposlovnega obnašanja večine gradbenih firm z njimi ne poslujemo, so pa tudi redke izjeme, s katerimi poslujemo. Če se vrneva k slovenskim posebnostim, lahko rečeva, da smo nagnjeni k tradicionalni gradnji. Od drugih evropskih držav se razlikujemo po tem, da gradimo hiše za več generacij, na stara leta pa ostanemo sami v njih. Lahko bi rekli, da se obnašamo neracionalno. Kar zadeva stavbno pohištvo, se radi zgledujemo po severnih sosedih, po Avstriji in Nemčiji na primer, in jim z malo zamude sledimo. To pomeni, da smo zahtevni kupci, da želimo kvalitetne izdelke za ustrezno ceno. Žal pa velikokrat želimo prihraniti tam, kjer morda ni najbolj pametno. Kot primer naj navedem, da marsikdo raje kupi nekaj, kar je na pogled lepo, križi v steklu ali eksotični dekorji na primer, namesto da bi si privoščil dražjo, a veliko bolj varčno RAL-montažo. Klasična montaža na poliuretansko peno pri novogradnjah ali energijsko varčnih hišah je nekaj takega, kot če bi na mercedesa montiral kolesa od fičkota. Ampak je treba priznati, da se tudi v tej smeri slovenski kupci prebujajo.«

Kaj je pomembno na primer pri izbiri vrat, oken ali pri zimskih vrtovih, ki bodo kmalu spet postali aktualni?

»Trend sodobne arhitekture gre v smeri velikih steklenih površin. Ker pa že pri klasični hiši delež steklenih površin zavzema kar lep del površine na fasadi, je zelo pomembno, da izberemo energijsko čim bolj varčna okna in vrata. Tu so dobrodošle tudi državne spodbude, ki pripomorejo k lažji odločitvi. Pri zamenjavi starih oken z novimi ni nujno, da imajo enak način odpiranja ali sestavo kot obstoječa. Lahko se odločimo za povsem drugačno izvedbo oziroma konstrukcijo in pri tem vam bo izkušen prodajni inženir zanesljivo znal svetovati. Podobno je pri zasnovi zimskih vrtov. Običajno si zamislimo zimski vrt tako, da se veliko površin v celoti odpre, z drsnimi ali zložljivimi vrati. Pri tem pa moramo biti racionalni, saj so takšni elementi ob strehi praviloma najdražji deli in lahko veliko prihranimo, če jih izberemo le tam, kjer jih bomo res potrebovali. Vsekakor pa je pri zimskem vrtu še toliko bolj pomembna pravilna izbira stekla, prav tako ne gre brez ustreznih zunanjih senčil, prezračevanja in klimatske naprave.«

Kupcem pri njihovih odločitvah svetujete s kakovostnimi celovitimi rešitvami, ki zajemajo brezplačno izmero, svetovanje na objektu, izdelavo, montažo in servisno dejavnost. Pravzaprav se kupec samo odloči in vi njegovo idejo dokončate?

»Tako je. Ena naših večjih konkurenčnih prednosti so usposobljeni prodajni inženirji, ki opravijo svetovanje in izmero na domu, tako da kupcem ne vzamemo preveč dragocenega časa. Po opravljeni montaži smo v času garancije na voljo z brezplačnim servisom. Okna, vrata in garažna vrata so elementi, ki poleg občasne nege potrebujejo tudi serviserja za nastavitev. To je dobra lastnost velikih proizvajalcev, ki se zavedamo pomembnosti zadovoljnih strank, in ni nas veliko, ki to počnemo. Kot primer naj navedem stranko, ki ji je toča poškodovala rolete, njen dobavitelj pa ji je rekel, da se on ne ukvarja z menjavo lamel. Storitev smo ji opravili mi in ta na račun pridobili kar nekaj novih kupcev. Na našo srečo se veliko naših konkurentov ne zaveda čarobne moči priporočil.«

Ste eden največjih proizvajalcev stavbnega pohištva v Sloveniji. Poseben poudarek namenjate odgovornosti do narave in ljudi. Kako to dosegate?

»V zadnjem času se vsepovsod veliko govori o ekologiji, čistem okolju in o naravi prijaznih izdelkih. Čeprav nas ob besedi PVC ponavadi kar strese, saj nam podzavest govori, da je to okolju neprijazen izdelek, ni povsem tako. PVC okna in vrata so povsem nenevarni, ne vsebujejo škodljivih snovi in jih je možno v postopku reciklaže stoodstotno ponovno uporabiti. Naš dobavitelj profilov je bil prvi, ki je ukinil svinec kot stabilizator in uvedel uporabo kalcija in cinka, kar je bil velik korak k okolju prijazni tehnologiji, usmeritvi, ki ji pravimo 'greenline'. Da bi preprečili nekontrolirano odlaganje starih oken, našim kupcem svetujemo, da odvoz prepustijo nam, saj v tem primeru poskrbimo za ločevanje stekla in lesa ter odvoz na primerno deponijo.«

Arcont pa je še veliko več: njihov cilj je biti tudi družbeno odgovorno podjetje. Tako namenjajo veliko pozornost varovanju okolja, aktivni so v lokalni skupnosti in skrbijo za invalide. Seveda pa največjo pozornost namenjajo kvaliteti svojih izdelkov. In zadovoljstvu strank!