Kreativni vodja poskusa o počutju mačk v Ikei je Feh Tarty, ki dela za oglaševalsko agencijo Mother London. Ta je za Ikeino novo znamko Happy Inside posnela oglasno kampanjo z mačkami, pohištvo pa bo prvič predstavljeno v katalogu, ki bo izšel prihodnje leto.

Videoposnetki prikazujejo muce, ki raziskujejo velikansko prodajalno z Ikeinim pohištvom v Wembleyu. Igrajo se s cenami in okraski, poležujejo na razkošnih prevlekah in se sprehajajo med lučmi. Oglas za pohištvo so posneli spontano in ni zrežiran.

Iz agencije Mother London so sporočili, da je ideja spustiti sto mačk  v trgovino malce divja, vendar pa je bil njihov namen prikazati udobje novega Ikeinega pohištva. Mačke naj bi bile po njihovem mnenju živali, ki cenijo udobje, zato so izbrali prav njih.

Oglasna kampanja je del celostne podobe, ki bo predstavljena že ta mesec. Vključeno bo tudi tekmovanje z vprašanji o pohištvu, na katerem so se mačke najraje zadrževale.

Videoposnetek si oglejte tukaj.