»O poslovni odličnosti sem razmišljal vzporedno z ustanovitvijo in razvijanjem podjetja, ki se je v 17 letih razširilo v srednje veliko podjetje in postalo eden izmed vodilnih proizvajalcev PVC-stavbnega pohištva na slovenskem trgu. V teh letih razvoja proizvodnje in kompletnega proizvodno-prodajnega programa smo izboljšali program stavbnega pohištva iz PVC in začeli izdelovati program aluminijastega stavbnega pohištva na vrhunski tehnologiji. Vse to nam skupaj z dobavitelji najboljših materialov omogoča izdelavo izdelkov, s katerimi osvajamo slovenski trg in prodiramo na trge EU. Zadnja novost je začetek proizvodnje lesenega stavbnega pohištva, s čimer se pridružujemo drugim proizvajalcem na slovenskem trgu, naša prednost pa je, da bomo imeli lastno proizvodnjo vseh programov in vseh materialov stavbnega pohištva. Pomembna pa je seveda poslovna odličnost, ki nas zavezuje pri vsakdanjem delu. Pri tem nas že leta vodi misel, ki sem jo povzel po švicarskem piscu Emilu Oeschu: »Opraviti pomembne stvari samo na pol je skoraj tako, kot če ne bi nič naredili – večinoma je namreč odločilna druga polovica.« Pojem poslovne odličnosti povezuje doseganje velikega napredka in izjemne rezultate z vidika uspešnosti, konkurenčnosti in učinkovitosti. Seveda obstaja veliko pristopov k doseganju trajne odličnosti v vseh pogledih delovanja, bistvo pa je, da se odlični rezultati pri delovanju, kupcih, zaposlenih in v družbi dosegajo z vodstvom, ki je gonilo politike in strategije v podjetju, ter z vpetostjo vseh zaposlenih, partnerstev in kompletnih virov vseh procesov.«

Je mogoče doseči to, kar ste zapisali v viziji podjetja – da ne želite nobenega nezadovoljenega kupca?

»Zadovoljstvo kupcev je mogoče doseči samo na en način: z osebno obravnavo vsakega kupca posebej, da se mu posvetimo tako, da čuti zadovoljstvo, ko govori o svojih željah. Namenoma nisem uporabil besede prodaja, kajti vsak kupec si najprej želi pogovora, mi pa smo tu, da ga poslušamo, mu svetujemo, ga vodimo pri izbiri in vzpostavimo brezmejno zaupanje. Šele na koncu prodamo izdelek in storitev, ki mu v njegov dom prinese zadovoljstvo, da se je odločil za naše podjetje in našo ponudbo.«

Interles je zaščitena blagovna znamka in uveljavljate se tudi na evropskem trgu, kjer je veliko podobnih proizvajalcev.

»V našem programu stavbnega pohištva je izredno velika konkurenca in trd boj za obstanek na trgu. Vodilni položaj na slovenskem trgu smo gradili postopoma. Na priznanje, ki smo ga prejeli prvi v branži za najboljše dosežke v graditeljstvu za področje montaže oken in vrat, smo ponosni in nam veliko pomeni. Postali smo srednje veliko podjetje in naše kakovostne izdelke smo začeli prodajati tudi na trgih EU. Te trge poznamo predvsem po zahtevanih kriterijih kakovosti izdelkov in opravljenih storitev. Temu smo se približali in vstopili na trg EU, hkrati pa si utrjujemo veljavo z zvenečimi referencami in z našo fleksibilnostjo, saj zadovoljimo še tako zahtevnega kupca.«

Imate široko izbiro stavbnega pohištva, od oken in vrat do senčil, zimskih vrtov in polic. Že od vsega začetka si prizadevate za tehnično in tehnološko kar najbolj izpopolnjene izdelke.

»Takšni izdelki so želja in sanje vsakega proizvajalca in nam je to uspelo. To je odraz prave izbire in modre odločitve dobaviteljev, ki so ključnega pomena, saj nam z visokokakovostnimi materiali in korektnim sodelovanjem zagotavljajo kakovost, produktivnost ter stojijo ob strani pri našem glavnem sloganu 'Dana beseda obvezuje'. S tem se zavezujemo k pravočasni dobavi, kar nam utira pot in odpira vrata na nove trge, k novim kupcem. Kajti zadovoljni kupec je najboljša reklama. Pomembno je tudi stalno izobraževanje zaposlenih, s tem pa zagotavljanje večje produktivnosti, kakovosti in gospodarnosti. Vse to prinaša tehnološko dovršene in izpopolnjene izdelke, na katere smo ponosni vsi zaposleni.«

Okno je nekakšen simbol hiše, simbol stanovanja. Za vaše PVC-okno, prvega ste razvili in izdelali skoraj pred desetimi leti, ste prejeli veliko nagrad. Kaj je tisto, kar vas uvršča med vodilne, da ste korak boljši od konkurentov?

»Naše okno, skoraj bi lahko rekel 'naš paradni konj', kot ga imenujemo, velja za dovršen izdelek mehkih linij in tehničnih oblik, ki nam daje prednost pred vso konkurenco. Ne smemo pa pozabiti, da je to proizvod kakovosti, ki je v svetu priznana s certifikatom, da je to proizvod ekološko priznanih materialov in da ga spremljajo svetovanje ter servis in vgradnja naših strokovnjakov. Njegova prednost je predvsem vgrajeno termoizolacijsko steklo, ki je eno najpomembnejših meril pri izbiri kakovostnega stavbnega pohištva. Živimo v času, ko je postala energija pomemben dejavnik in ji moramo posvetiti kar največ pozornosti. S tem pa je postala izbira vgradnje kakovostnega termoizolacijskega stekla kvalitetnega dobavitelja naša pomembna odločitev. Moč okna je v detajlih, saj vemo, da detajli sestavljajo in zaključujejo celoto, ki nam je vsem tako pomembna. To so naša okna, naš pogled v svet, saj dovršeni detajli tehnološko pomembnih in za oko prijetnih rešitev dajejo našemu izdelku bistveno noto odličnosti, zaradi katere se kupci odločajo za naš izdelek.«

Okna, tako kot vsaka stvar v stanovanju, zahtevajo določeno mero vzdrževanja, z vašimi kupec skoraj nima nobenega dela in nobenih skrbi?

»Naša PVC-okna ne potrebujejo posebnega vzdrževanja. Izdelana so iz visokokakovostnih materialov, ki kljubujejo nizkim in visokim temperaturam in jim vreme ne pride do živega. Svoj prvotni videz ob pravilnem čiščenju ohranjajo desetletja. Prav tako ne potrebuje posebnega vzdrževanja naš novi program lesenega stavbnega pohištva v kombinaciji les-aluminij. Vrhunski materiali omogočajo ob minimalnem vzdrževanju – ob uporabi posebnih sredstev, ki osvežijo in dajo lesenemu stavbnemu pohištvu patino in lesk – dolgo življenjsko dobo, ki izpolnjuje pričakovanja kupca in je v zadovoljstvo vsakega proizvajalca. Trendi v svetu se spreminjajo, vsak trg ima posebne zahteve. Da bosta naša ponudba in odličnost popolni, smo se odločili, da bomo eden izmed redkih slovenskih proizvajalcev, ki ponuja vse in za vsakogar nekaj. Kombinacije različnih materialov, ki so bile še do nedavnega tabu tema proizvajalcev stavbnega pohištva, so v zadnjem času postale izziv. Nam, končnim proizvajalcem stavbnega pohištva, je izziv, da z izdelki prodremo na trg, ga osvojimo in prepričamo kupce.«