Podjetje Yoo trenutno izvaja 33 projektov v 27 državah na vseh celinah in s partnerji gradi več kot 10.000 stanovanj, vrednih 7 milijard dolarjev, letos pa ima v načrtu še osem novih projektov. »Naš namen je ustvariti domove in navdihujoče javne objekte, ki ustrezajo sodobnemu načinu življenja in dela,« pojasnjuje John Hitchcox. »Kupcem smo pripravili štiri dizajnerske usmeritve: klasika, kultura, minimalizem in narava, med katerimi lahko izbirajo glede na osebni okus.«

V slogovni paleti tudi kulturni dizajn Philippeja Starcka

yoo2.jpg

Yoojeva slogovna paleta vključuje izrazite »kulturne« dizajne Philippeja Starcka, surrealistični »eklektični« slog Marcela Wandersa, brezčasno »urbano« paleto Kelly Hoppen in »disko« iz sedemdesetih let oblikovalke Jade Jagger. Vsak od oblikovalcev ima enkraten slog, s katerim izraža lastno umetniško integriteto in hkrati zadosti komercialnim potrebam kupcev, ki izbirajo med njimi. Zaradi tega ni nevarnosti, da bi sprejeli že izdelan dizajn, ki ne bi odražal njihove osebnosti in se ne bi vključil v njihovo življenje.

Nepremičninski trg običajno ponuja enoten dizajn stanovanj, Yoo pa z več možnostmi na izbiro in vpogledom v lokalno kulturo dopušča kupcem, da se odločijo za slog, ki jim je bližje. »Vsi smo posamezniki z različnim okusom in nagnjenji, zato je ponudba več različic in slogov za nas zelo pomembna,« pravi Hitchcox. Philipe Starck pa dodaja, da je motivacija Yoojevega koncepta pomagati ljudem ustvariti dom zase po lastnem okusu, a z nekaj dizajnerske pomoči, kadar jo potrebujejo.

Najboljši notranji dizajn hotelov in zasebnih rezidenc

yoo3.jpg

Yoo predstavlja svoje vrhunske projekte v knjigi Interiors by Yoo (Yoojevi interjerji), ki na 192 straneh razkriva najboljši notranji dizajn hotelov in zasebnih rezidenc po svetu. Predstavlja tudi paleto osemnajstih stilov Yoojevih notranjih oblikovalcev in provokativne intervjuje z njimi. Njen namen je navdihniti bralce z oblikovalskimi nasveti vseh štirih nadarjenih oblikovalskih imen: Starcka, Wandersa, Jaggerjeve in Hoppenove. Po uspehu prve knjige Yoo zdaj načrtuje še eno, ki se bo osredotočila na lastno linijo dizajnerskega pohištva.