V podjetju Panles Trade pravijo, da imajo na voljo več kot sedemnajst različnih modelov kuhinj različnih cenovnih razredov. Stavijo na kakovostne materiale priznanih proizvajalcev in se prilagajajo drugim prostorom. »Kuhinje se vse bolj povezujejo z drugimi bivalnimi prostori. Odprtost v jedilnico in dnevni prostor zahteva domišljeno kombinacijo celotne opreme,« je povedal oblikovalec Primož Vrečko. Recesiji se prilagajajo s posebno ugodnimi ponudbami: »Običajen sestav kuhinje Panolija v L-izvedbi lahko kupec dobi že za neverjetnih 1190 evrov.«

Prilagodljivi sestavljivi programi

Po besedah Sama Krajnca iz podjetja oziroma salona Studio Trend prodajajo tako moderno kot klasično, torej rustikalno pohištvo priznanih proizvajalcev, specializirani pa so tudi za prodajo vseh vrst anatomskih in ortopedskih posteljnih vložkov. Najbolje gredo v prodajo sestavljivi programi, ki se prilagajajo meram prostora in željam strank. Kakovostno, predvsem italijansko pohištvo ni tako zelo drago: »Smo manjše družinsko podjetje in delamo neposredno s proizvajalci, zato smo lahko cenovno bolj ugodni ... Zaradi pestrosti izbire in nižjih cen imamo kupce z vseh koncev Slovenije.«

Čas za vrtno opremo

Direktor podjetja Yucca Boris Kragolnik se prav tako ne pusti poraziti recesiji: »V prvih treh mesecih letošnjega leta je prodaja pohištva nekaj manjša kot v enakem obdobju lani. Vsekakor prednjači povpraševanje po kuhinjah iz uvoza v modernih izvedbah – prevladujeta rdeča in bela barva v visokem sijaju v kombinaciji s srebrno. Veliko povpraševanje je tudi po vgradnih omarah Akron. Prav zdaj je nastopilo obdobje, ko se bolj posvečamo tudi povpraševanju gostincev po vrtni opremi, saj imamo za njih zares pestro ponudbo v okviru spomladanske akcije.«

Še vedno tudi podeželski slog

»Največ povpraševanja opažamo pri 'foliranih' in lakiranih kuhinjah visokega sijaja in čistih, ravnih linij, vendar tudi klasičen podeželski oziroma kmečki stil kuhinje še vedno ohranja svoj visok tržni delež. Med barvami so najbolj prodajani blagi odtenki – bela, vanilija, magnolija, pogosto v kombinaciji z žlahtnimi lesenimi dekorji,« pravi Boštjan Plazl iz Salona kuhinj Varia in dodaja, da sodelujejo s številnimi največjimi evropskimi proizvajalci kuhinj, kar jim omogoča prednost pred konkurenco, saj lahko zaradi velikih količin ponudijo kakovost za sprejemljivo ceno.

Sedežne garniture, vijolična barva in cvetlice

Manja Koražija iz salona F-Ambienti izpostavlja kot ključen prodajni artikel sedežno garnituro. Ugotavlja, da so posebno priljubljene kotne različice. Med barvami na prvo mesto postavlja vijolično, med vzorci pa cvetlice: »Rožice so postale nepogrešljiv vzorec. Lahko so vključene le kot dodatek na dekorativni blazini, za drznejše pa izdelamo celotno zofo v cvetličnem vzorcu.« Poudarja, da je treba pri nakupu sedežne garniture pozornost nameniti kakovosti tkanin in vzdrževanju: »Za vzdrževanje in čiščenje je še vedno najboljša mikrofibra, saj je impregnirana in tako preprečuje vpojnost tekočin.«

Vgradne omare s potiskom

»Pri nas se najbolje prodaja izvirno in funkcionalno pohištvo, torej estetsko dovršeni izdelki, ki so tudi uporabni. Tudi zato, ker se vse več ljudi odloča za manjša stanovanja, s čimer so povezani tudi manjši stroški ... Predvsem so v ospredju funkcionalne vgradne omare. Popestrimo jih s kakšnim digitalnim potiskom, kar polepša ves prostor,« razloga Nina Džumhur Kranjc iz podjetja Hobi Mont, specializiranega tudi za zasnovo in izdelavo luksuznega pohištva po naročilu. Dodaja, da si želijo, da bi bili kupci z njihovim izdelkom zadovoljni še nadaljnjih deset let in ne samo nekaj dni po zaključenem projektu.