Žirija je pri izbiri na natečaj poslanih rešitev upoštevala materiale, postopke izdelave, učinkovito rabo materialov in možnost recikliranja, hkrati pa je iskala kose pohištva, ki bodo s svojo zgodbo presegli trende in postali klasika. Stol Marie Westerberg po njenem mnenju izpolnjuje vsa postavljena merila. Avtorica je prejela 5000 evrov nagrade, njen izdelek pa bodo pri podjetju Green Furniture, ki je organizator natečaja, začeli izdelovati serijsko.

gf2.jpg

Naslon serijskega modela stola T-shirt bo narejen iz izbranih pisanih mešanih tkanin, ki ostanejo v proizvodnji sedežnega pohištva, po želji pa jih bodo kupci lahko zamenjali s svojimi rabljenimi tkaninami, ki imajo zanje poseben čustveni pomen. Takšno prevleko je mogoče preprosto popraviti, če se umaže, ali zamenjati poškodovani del z novim. Dizajnerski izdelek se tako lahko nenehno razvija po uporabnikovih željah.

gf1.jpg

Svetilka Svea švedskega avtorja Michaela Karlssona je le delno izdelana iz recikliranih materialov – narejena je iz 50 odstotkov recikliranih plastenk in lesa. Žirija jo je s priznanjem častna omemba vseeno nagradila zaradi nežne igrivosti in klasične oblike, ki daje interjerju mehak dotik.

gf3.jpg

Tloc se imenuje elegantna delovna miza za domače pisarne ali hotele. Ker jo je mogoče zapreti, zelo enostavno prikrije vse papirje in druge pisarniške pripomočke. Španski oblikovalski studio La Mamba je za mizo uporabil lokalni les ter pri izdelavi uporabil biorazgradljivo belo lepilo in lak na vodni osnovi. Izdelek si je zaslužil častno omembo, ker stroški njegovega transporta ne ustrezajo strogim ekološkim merilom.

gf4.jpg

Naslednja častna omemba je pripadla lestencu Rendez-vous uveljavljenega švedskega oblikovalca Petra Mäkelä. Žiriji je bil všeč eleganten in izviren dizajn svetila iz upognjenega lesa, vendar je imela veliko pripomb, ker so v proizvodnem postopku uporabili veliko lepila, transport izdelka pa je zaradi njegovi velikosti predrag.

gf5.jpg

Obešalnik za ključe Keystone je delo švedskega avtorja Colma Kellerja. Odličen dizajn je bil razlog, da mu je žirija namenila častno omembo, morda pa bi celo zmagal, če bi bil kos pohištva in ne izdelek. Prav ironično je, da je obešalnik nastal iz odpadkov pohištvene industrije! Odlikujeta ga elegantna in prečiščena oblika in uporaba različnih vrst odpadnega lesa.