Telesna vadba

Mnogi večino dneva preživijo negibni pred računalniškim zaslonom, vedar je študija pokazala, da tisti, ki so v fizični formi in aktivni, bolje spijo. Že če boste trikrat dnevno hodili po 20 ali 30 minut, boste opazili spremembo.

physical_activity.jpg

Zdravo, uravnoteženo prehranjevanje

Vsi vemo, da so naše prehranjevalne navade zelo povezane z našim zdravjem, zato ni presenečenje, da vam bo uravnotežena prehrana pomagala bolje spati.

healthy_diet1.jpg

Omejite uživanje kofeina

Kofein je poživilo, saj stimulira naše živčevje. Preveč zaužitega kofeina nas lahko dolge ure drži pokonci. Vemo, da je kofein sestavina kave in čaja, toda morda boste presenečeni, ko boste izvedeli, da kofein vsebujejo tudi nekatera druga živila – čokolada, lahke pijače, tablete proti glavobolu... Poglejte sestavine na embalaži in se izogibajte uživanju kofeina vsaj šest ur pred spanjem.

coffee_cup.jpg

Omejite uporabo tobačnih izdelkov

Nikotin stimulira centralni živčni sistem, kar nam otežuje spanje. Kadilci so manj zdravi od nekadilcev, zato so v splošnem bolj nagnjeni k spalnim motnjam.

20071123_smoking.jpg

Izogibajte se alkoholu

Za razliko od kofeina in nikotina je alkohol pomirjevalo. Lahko nam pomaga globoko zaspati, toda ko telo absorbira alkohol, se lahko pojavijo šibki nasprotni učinki. Alkohol povzroči tudi dehidracijo, zato moramo ponoči večkrat na stranišče ali pa se zbudimo žejni.

alcohol.jpg