Moj dom je najbolj brana priloga Dnevnika in Nedeljskega Dnevnika. Temu primerno smo slavnostno počastili vse, brez katerih te priloge žal ne bi bilo: ustvarjalno in trženjsko ekipo, predstavnike naših oglaševalcev in ne nazadnje vas, naše zveste bralce. Skozi druženje smo spoznali vaše vtise o prilogi, na svečani podelitvi pa smo se zahvalili dolgoletnim sponzorjem, ki so se izkazali tudi tokrat z nagradami izžrebanim bralcem.

Prireditev sta povezovala Neža Marolt in Robert Bogataj, ki sta vmes tudi intervjuvala predstavnike oglaševalskih podjetij o njihovi ponudbi in izdelkih. Bilo je poskrbljeno tudi za jedačo in pijačo; žejo je potešila Pivovarna Union, okusne jedi pa so pripravili člani Gostilne pri Jovotu.

dsc_0021.jpg

Novinarski pristop

Predsednik uprave časopisne družbe Dnevnik magister Branko Pavlin je v nagovoru zbranim izpostavil: »Nekateri sicer pravijo, da tiskani mediji izgubljajo pomen. Moj dom dokazuje ravno obratno.« Poudaril je tudi, da brez oglaševalcev in oglasnega trženja priloga vsekakor ne bi bila tako uspešna, seveda pa k uspešnosti prispevajo tudi ustvarjalci: »Neodvisen pristop do določene tematike na novinarski način je prednost priloge Moj dom. Kajti za besedili in prispevki stojijo tudi avtorji. In eden izmed odličnih primerov so zagotovo tudi testi, ki se objavljajo v prilogi. Predstavljajo, ocenjujejo in bralcu prikažejo določen izdelek, njegovo uporabo in prednosti ter mogoče celo slabosti.«

dsc_0082.jpg

Naša naloga pa ni samo kritično predstaviti konkretnih izdelkov za urejanje doma in okolice, temveč tudi svetovanje glede opremljanja in urejanja vrta ter gledanje v okolju prijazno prihodnost. Pomemben pa nam je tudi dvosmerni tok komunikacije z bralci, zato se vam je vodilna ekipa osebno predstavila in zbirala vaše predloge.

Ustvarjalna ekipa Mojega doma

Na oder so tako stopili urednik priloge Moj dom Miran Kump, pomočnik direktorja oglasnega trženja Domen Rant, projektni vodja Aleš Žerovnik ter soustvarjalec in glavni novinar Tomaž Bukovec, ki za prilogo vztrajno piše že od prve številke dalje, čeprav včasih sploh ne veste, da gre za njegov članek, saj se podpisuje z različnimi psevdonimi. K prebiranju spletne izdaje je bralce pozvala novinarka tiskane priloge in urednica spletnega portala Moj dom Romana Špende, poleg nje pa ste lahko spoznali še vodjo likovne službe Marico Švajgelj in lektorja Danila Menceja.

dsc_0115.jpg

Urednik Miran Kump o pomembnosti komunikacije z bralci pravi: »Našem bralcem ponujamo uporabne informacije za čim bolj prijeten dom in jim ne ponujamo gradov v oblakih, ki so nedosegljivi. In to želimo krepiti tudi vnaprej, zato smo hvaležni za vse odzive, ki jih dobivamo od naših bralcev.« Še več, po njegovih besedah bomo kar nekaj predlogov, ki ste jih poslali v tem času, uresničili in prilogo preoblikovali po vaših željah.

Odgovorni urednik Nedeljskega Dnevnika in vršilec dolžnosti odgovornega urednika Dnevnika Zlatko Šetinc je izrazil podporo vsem ustvarjalcem, saj, kot pravi: »Za to, da sem zaupal v ta projekt, sem imel močan razlog. Videl sem, kako uigrana ekipa se je zbrala ob Mojem domu.«

Anketa med obiskovalci

Vsaj štiri ali pet let že prebira prilogo naša zvesta bralka Marija Lavrenčič, ki najprej skoči na rubriko Arhitekt svetuje, zanimajo pa jo tudi nasveti za urejanje stanovanja in vrta. Franceta Kovača bolj zanimajo teme iz gradnje in prenove, vendar vsakič prebere celo revijo. Všeč mu je, da se je podoba priloge v zadnjih desetih letih, kolikor jo že prebira, vizualno spremenila. Vse več pa je tudi bralcev, ki poleg tiskane izdaje prebirajo tudi spletni portal Moj dom.

dsc_0056.jpg

Obiskovalce smo povprašali, kaj bi spremenili oziroma še izboljšali v prihodnje. Irena Ošaben pravi, da bi si želela več rubrik za bralce, kjer lahko sprašujejo in dobivajo strokovne nasvete, Tanja Kornet pa z veseljem prelista celo številko in ne bi spremenila prav nič.

Donacija gasilskemu domu Slape-Polje

Na prireditvi so se nam pridružili častni gostje prostovoljnega gasilskega društva Slape-Polje, ki rešujejo ljudi ob požarih ter naravnih in drugih nesrečah. Vendar za svoje delovanje potrebujejo določena sredstva – ta pa so lahko pravo finančno breme. Izvedeli smo, da gasilska brigada potrebuje novo žago, ker stara ni več uporabna; zato jim je podjetje Unicommerce podarilo motorno žago Stihl, primerno za rezanje pločevine in drugih trdih podlag. Tako bodo lahko še naprej dobro opravljali svoje delo in skrbeli za nas.

dsc_0127.jpg

Priznanja zvestim sponzorjem

Pomemben element dolgoletne zgodbe priloge Moj dom so tudi sponzorji; zahvalili smo se jim s podelitvijo zahval in priznanj najboljšim oglaševalcem. Zahvale so prejeli: Belinka-Belles, Velux Slovenija, Alpes, Lespatex, Tondach Slovenija in Helios Domžale.

Priznanja za najboljše oglaševalce pa so romala v roke podjetij Dilex, GVT,, Horizont Skupina, Alpod, Armex Armature, Vitanest, Norica, Eko Gradvest, Casco Adhezivi, Mix, Senčila Bled, AS Domžale Moto center, Jub, Unicommerce, Ad Vita, Bisol in Hosekra ter Eko sklada.

dsc_0151.jpg

Izžrebana nagrajenca nagradne igre

Nagradili pa smo tudi vas; med obiskovalci smo izžrebali srečna nagrajenca, ki sta prejela praktični nagradi. Visokotlačni čistilnik podjetja Dilex je prejel Mitja Lavrenčič, motorno žago Stihl pa Milan Podjed. Obema srečnežema iskreno čestitamo.

Več utrinkov s slavnostne obletnice pa si oglejte v naši fotogaleriji.