Motenje pozornosti

Ko opravljate delo od doma, vas lahko vmes zmoti ogromno stvari. Vašo pozornost lahko zmoti družinski član oziroma prijatelj ali pa denimo začnete opravljati gospodinjska opravila, ki bi morala počakati do konca delovnega časa. Če imate poleg računalnika prižgan tudi radio ali televizijo, pa se lahko kaj hitro zazrete v televizijski program ali začnete poslušati priljubljeno pesem in pozabite, kaj ste točno počeli. Vsi ti dejavniki, ki odvračajo pozornost, med drugim vplivajo tudi na kakovost dela.

delo_od_doma_1.jpg

Delovni kotiček zavzame dodatni prostor

Še posebno, če živite v manjšem stanovanju, je včasih težko najti dovolj prostora, kamor lahko zložite vse delovne potrebščine in dokumentacijo. Tega pa potrebujete tudi zato, da se lažje koncentrirate na delovne naloge. Vaše delo namreč ne bo tako učinkovito, če se v delovnem kotičku ne počutite povsem udobno.

Izolacija

Med delom od doma lahko doživite tudi občutek izolacije od preostalega sveta, saj vam bo primanjkovalo medosebnih odnosov, ki bi jih lahko vzpostavili v delovnem okolju podjetja. Običajno vam bosta primanjkovala pogovor o delu in drugo mnenje sodelavcev, ki se ukvarjajo s podobnimi delovnimi nalogami. Če ste bolj družabna oseba, ki ne prenaša samote, pa se lahko počutite tudi osamljeni.

isolated.jpg

Iskanje ravnotežja med domom in delom

Najtežje je uskladiti družinske obveznosti in delo, saj po navadi pride do neizbežnega mešanja obeh strani življenja. Otroci ali partner vas lahko vseskozi motijo, ker ste pač doma in zato ne jemljejo vašega dela tako resno. Zato je dobro, da družinskim članom jasno razložite, naj vas med delom ne motijo.

Težava nastopi tudi, če na koncu delovnega dne težko preklopite na čas brez delovnih obveznosti, saj vas lahko kaj hitro zamika, da preverite elektronsko pošto ali dokončate delo tudi ob najbolj nenavadnih večernih urah, ko bi se morali sproščati in posvečati družini. Preden se odločite, da boste novo službo opravljali od doma, zato upoštevajte tudi slabe plati takšnega dela.