Kljub temu da na vzhodnem obrobju Zagreba že dobro desetletje uspešno posluje doslej največji hrvaški salon, so zdaj na drugem, zahodnem koncu mesta, na Jankomirju, odprli 40 milionov evrov vredno naložbo in več kot 40.000 kvadratnih metrov veliko „največjo Lesnino na svetu“, kot so se ob otvoritvi tudi sami pošalili. Tej nalozbi bodo v kratkem sledili še novi centri v Osijeku, Zadru in Puli, kjer so priprave že v polnem teku, največja investicija v bližnji prihodnosti pa bo vsekakor kar osem lokacij v Srbiji.

Otvoritev že drugega mega-centra v hrvaški prestolnici je razumljiva, saj Zagreb z okolico ima dobro četrtino hrvaške kupne moči, na zahodnem koncu mesta pa so že bili locirani tudi nekateri veliki konkurenčni saloni, ki jim je Lesnina zdaj postavila nove standarde in dvignila konkurenčni boj na bistveno višjo raven.

Lesnina je od leta 2010 del druge največje trgovske mreže s pohištvom na svetu – Lutz XXXL, kar ji je omogočilo še širšo in bogatejšo ponudbo pohištva, še nižje cene in še boljši servis za kupce, del tega pa je tudi novost na hrvaškem tržišču, diskontni center Möbelix by Lesnina, del ponudbe novega centra na Jankomirju, ki je z najnižjimi cenama pohištva („ne stane praktično nič“) svojevrsten odgovor na krizo.

Prvič pa Lesnina v novem centru ponuja tudi t.i. „Baby oddelek“, ki bo razveselil predvsem mlade mamice in najmlajše „kupce“. Ob tej priložnosti je Lesnina sprožila tudi po vsej Sloveniji akcijo „Lesnina praznuje“, ki v podtonu napoveduje nova vlaganja in širitve tudi na domačem tržišču.