Spremembe podjetju zagotavljajo večjo pomembnost in hitrost, s katerima podjetje inovativne rešitve predstavlja na trgu. Kot poudarjajo, je ključ Electroluxove strategije nadaljevanje razvoja inovativnih in premišljeno zasnovanih rešitev, ki temeljijo na vpogledu končnega uporabnika. Z Marzanom kot novim vodjo oblikovanja je Electrolux postavil formalno strukturo za razvoj svojih izdelkov, na katero se sklicuje kot na svoj trikotnik inovativnosti. Pri tem trikotniku inovativnosti gre za povezovanje raziskav in razvoja, trženja in oblikovalskih funkcij v sinergijo med celotnim ustvarjalnim procesom s še jasnejšo osredotočenostjo na potrošnike.

Ustvarjalnost, ki bo še pospešila razvoj

“Stefano Marzano je eden najbolj spoštovanih in najvidnejših vodij oblikovanja v današnjem poslovnem svetu, zato sem zadovoljen in ponosen, da ga imam v svoji ekipi. Imenovanje prvega vodje oblikovanja v zgodovini Skupine dokazuje, da Electrolux oblikovanje razume kot bistveno funkcijo pri inovacijah, skupaj z raziskavami in razvojem ter trženjem. Electrolux je v času tranzicije prišel zelo daleč, od v proizvodnjo usmerjenega podjetja do sodobnega, v vpogled potrošnika usmerjene družbe. Izkušnje gospoda Marzana in dobro znana ustvarjalnost bodo še pospešile ta razvoj,” pravi Keith McLoughlin, predsednik in izvršni direktor podjetja Electrolux.

Stefano Marzano, rojen leta 1950, je imel kot vodja oblikovanja 20-letno kariero v podjetju Royal Philips Electronics. Do leta 1998 je bil profesor na akademiji Domus v Milanu. Med letoma 1999-2001 je predaval kot gostujoči profesor na Politehničnem inštitutu v Milanu, Politecnico di Milano. Marzano je tudi avtor in urednik številnih knjig o oblikovanju.

Priznani svetovni oblikovalec in svetovalec

Marzano je član Evropskega odbora za oblikovanje (European Design Leadership Board), prav tako je svetovalec v svetih v šolah oblikovanja po vsem svetu. Je predsednik svetovalnega odbora Fakultete za industrijsko oblikovanje Tehnične univerze v Eindhovnu in ustanovni dekan THNK, amsterdamske šole za kreativno vodenje. Prejel je častna doktorata na področju oblikovanja na univerzi Sapienza v Rimu in politehnični univerzi Hong Kongu. Leta 2005 ga je Businessweek imenovali za enega od štirih “Najboljših vodij: inovatorjev” na svetu. Leta 2001 je za svoje tehnološko oblikovalsko delo prejel nagrado svetovne tehnološke mreže (Network World Technology Network).

“Občudujem Electrolux, njegovo dediščino in kakovost znamk, prav tako si s podjetjem deliva vrednote. Ponosen sem, da sem se pridružil družbi in upravljanju skupine na tem zahtevnem in navdihujočem potovanju. Razburljivo bo delati s trikotnikom inovativnosti, da bi pospešili oblikovanje ustreznih inovacij, pomembnih za življenje kupcev in potrošnikov po vsem svetu," pravi Stefano Marzano.

Electrolux ima sedem oblikovalskih centrov po vsem svetu. Baza se nahaja v Stockholmu na Švedskem. Drugi centri za industrijsko oblikovanje so v Severni Ameriki, Braziliji, Italiji, Singapurju in Avstraliji.