V Sloveniji je veliko zgodb o uspehu, veliko zgodb o podjetnikih in zaposlenih, ki trdo delajo in imajo za svoje delo tudi kaj pokazati. V današnjih časih takšne zgodbe pogosto ostanejo skrite, bolje se prodajajo slabe novice. Prav zato poglejmo zgodbo Rudija Kronovška in podjetja Termo-tehnika, ki ga je ustanovil pred 22 leti.

Iz nič do 40.000 toplotnih črpalk

Vse se je začelo v majhni slovenski vasi, v majhnem gospodarskem poslopju. S samo dvema zaposlenima, vendar z veliko znanja in trdno vero v uspeh. V malo manj kot 23 letih je podjetje izdelalo 40.000 toplotnih črpalk in postalo vodilni proizvajalec v Sloveniji. Podjetje ves čas raste, tudi v teh časih, ki jih nekateri imenujejo krizni.

Družinsko podjetje

Podjetje od skromnih začetkov pred 22 leti do danes posluje, kot poslujejo mnoga slovenska družinska podjetja. Skromno, pošteno, delavno in tudi uspešno. Ustanovitelj podjetja, Rudi Kronovšek, se s hladilno tehniko in toplotnimi črpalkami ukvarja vse življenje, že od študija naprej. Sedaj je vodenje predal sinu Bogdanu, ki je prevzel vlogo direktorja. Podjetje Termo-tehnika raste, ker imajo zaposleni znanje in voljo za uspeh. Že več kot dve desetletji se trudijo s toplotnimi črpalkami in hladilnimi sistemi izkoristiti energijo, ki nam je na voljo v zraku, zemlji in vodi. Izdelki so okolju prijazni, saj ga ne obremenjujejo.

md294_kronoterm_1_1.jpg

Odlična kakovost

Ko se enakovredno kosaš z najboljšimi evropskimi in svetovnimi proizvajalci in ko neodvisna testiranja v švicarskih laboratorijih pokažejo, da si celo pred njimi, veš, da je podjetje na pravi poti. Usmerjenost v izvoz je predvsem v današnjih časih pomembna. Podjetja, ki prodajajo tam, kjer so kupci z denarjem, kupci, ki želijo kakovost, so uspešna. In podjetje Termo-tehnika spada med uspešne slovenske izvoznike. Večina rasti prodaje prihaja od povečanja deleža izvoza.

Nova blagovna znamka

Stalno vlaganje v razvoj, raziskave in zaposlene je danes nujnost. Kupci želimo vedno boljše izdelke. Ne samo bolj kakovostne, tudi lepše. In takšne, ki jih z lahkoto uporabljamo. Podjetje Termo-tehnika sledi in narekuje trende tudi na področju oblikovanja izdelkov. Izdelki, tudi industrijski, morajo biti funkcionalni in hkrati lepi na pogled. V času sejma Dom bo podjetje predstavilo novo blagovno znamko Kronoterm, pod katero bodo v prihodnosti prodajali vse svoje izdelke. Za preimenovanje in posodobitev celostne grafične podobe so se v podjetju odločili iz dveh razlogov. Prvič, ker Termo-tehnika ni dobro lastno ime, saj v splošnem pomeni neko področje delovanja in je to potrebno zaradi izvoznih aktivnosti, in drugič, ker je v Sloveniji več kot šest različnih podjetij z enakim imenom ali pa delom, ki vsebuje besedo Termotehnika.

Nov paradni konj

Toplotna črpalka TČ2VZRT/E-321 AVT ECO2 je zadnjega pol leta pravi izvozni paradni konj Termo-tehnike in bo za slovenski trg na voljo aprila 2013 pod novo blagovno znamko Kronoterm ter v sklopu celostne prenove proizvodov. Za zadostitev zahtevnemu evropskemu trgu je bila testirana na najbolj priznanem inštitutu WPZ (Wärmepumpen Test Zentrum) na NTB Buchs, ki ga je certificiral tudi EHPA (European Heat Pump Association, katere član je tudi Termo-tehnika). Izmerjena toplotna črpalka TČ2VZRT/E 321 AVT ECO2 je bila testirana v več kategorijah in se je v vseh kategorijah izkazala za zelo dobro, najboljšo, saj je dosegla ali presegla rezultate do sedaj izmerjenih toplotnih črpalk. Po COP je enakovredna priznanemu avstrijskemu proizvajalcu (do sedaj prvi na seznamu), ki slovi po zelo učinkovitih napravah, v drugih kategorijah ga pa prekaša. Nova toplotna črpalka ima manjše toplotne izgube, večjo zalogo tople vode, nižjo hrupnost in kar je mogoče še pomembnejše, je veliko varnejša, saj ima zunanji plaščni kondenzator, ki ni v stiku z vodo in jo segreva posredno.

»Kako deluje toplotna črpalka?«

V kratkem bomo lahko videli in slišali veliko o novi blagovni znamki Kronoterm. Osnovni koncept njihovega novega nagovora zainteresiranih kupcev je odgovor na vprašanje: »Kako deluje toplotna črpalka?« Njihov namen je namreč pokazati novo blagovno znamko Kronoterm in pri ljudeh še okrepiti zanimanje za cenejše, čistejše in okolju prijazne sisteme ogrevanja. Večina ljudi seveda ne ve, kako toplotna črpalka deluje. Je pa vprašanje takšno, da zbudi radovednost. In na koncu, morda niti ni toliko pomembno, kako deluje, pomembno je, da je naš dom topel in je ogrevanje denarnici prijazno.