Glavni namen prireditve, ki so se je udeležili številni predstavniki medijev, kmetijskih zadrug, semenarn in znanih trgovskih centrov, je bilo povezovanje različnih skupin s področja hortikulture in ohranjanje naravnega pogleda na varno uporabo sredstev za oskrbo rastlin. Za slovesnost so v podjetju svoje prostore spremenili v naravno okolje, v katerem so gostom prikazali nove rešitve ter jih seznanili z novostmi v prihajajoči sezoni.

Direktor podjetja HomeOgarden Aleš Pfeifer je številnim gostom in prijateljem sprva predstavil najnovejše linije, ki jih je podjetje že uspešno lansiralo na trg. Naj omenimo le Organski izbor za rastline, katerega rdeča nit je organska zemlja v sadilnih vrečah. Vanje je treba le doliti vodo, da nastane popolnoma naravna prst za sajenje in presajanje rastlin, ki zaradi svoje edinstvenosti izboljšuje vodno- zračni režim v tleh in naredi zemljo bolj rahlo.

Kompleten sistem organskega trajnostnega vrtnarjenja je dopolnjen še z organskimi gnojili za vrt, trato in rože (Organski vrt, Organska ozelenitev trate in Organsko dognojevanje), s katerimi se doma in na vrtu rastline lahko vzgaja varno in naravno brez uporabe agrokemikalij in umetnih gnojil. Direktor razvoja Marko Hočevar pa se je pohvalil s tremi izjemno inovativnimi linijami za naravno krepitev in zaščito rastlin ter doma (Lekarna za rastline, Prva pomoč proti glodavcem in Organski izbor za rastline), ki so že naletele na ugoden odziv kupcev iz Evrope.

Podjetje HomeOgarden, ki v letu 2014 s širjenjem ponudbe tako doma kot v tujini načrtuje potrojitev prihodkov, v novo poslovno leto vstopa zelo samozavestno – z odprtostjo za nove načine sodelovanja s partnerji, usklajevanjem ciljev in pričakovanj, merjenjem učinkovitosti in oblikovanjem celovitih rešitev.