Za začetek vam priporočamo, da dvignete svoj delovni prostor ali mizo, ki jo uporabljate za opravljanje ročnih del in hobijev. Če za mizo ne boste sedeli, ampak stali, boste namreč v roku osmih ur pokurili od 200 do 400 kalorij več, kri pa bo krožila po telesu brez ovir. Poiščite pisalno mizo, ki ima možnost nastavitve višine, ali pa mizo dvignite sami z denimo pomočjo kupa knjig.

ne_rabite_domace_telovadnice_1.jpg

V dnevni sobi

Televizor postavite na svoje mesto v dnevno sobo, medtem ko ga v druge prostore raje ne nameščajte, saj boste bolj verjetno telovadili, če bo uganjen. Če v dnevni sobi običajno ležite na sedežni garnituri, le-to zamenjajte z naslonjačem, dvosedom ali stoli, ki vas bodo prisilili k pravilnemu sedenju. Na ta način boste pridobili tudi nekaj dodatnega prostora na sredini sobe, ki ga lahko izkoristite za vadbo.

Lakirane talne obloge iz masivnega lesa so odlična podlaga za vadbo spodnjega dela telesa: enostavno obujte drseče puhaste nogavice in se začnite po lesenem podu drsati sem ter tja. Preproge po drugi strani zahtevajo redno in pogosto sesanje, kar je super za vadbo zgornjega dela telesa.

ne_rabite_domace_telovadnice_4.jpg

V jedilnici in kuhinji

Količino zaužite hrane lahko zmanjšate že z izborom ustreznih barv. Svetujemo vam, da stene v dnevni sobi in jedilnici prebarvate v nežno moder odtenek, ki ne povečuje apetita, kot na primer rdeča barva. Kuhinjo ovijte v rumene tone, ki spodbujajo metabolizem, na štedilnik pa postavite elegantno in atraktivno okrašen čajnik, saj vas bo spomnil, da se v kuhinjo vrnete po novo skodelico čaja. Zraven kuhinjskega otoka uredite kotiček za zajtrkovanje – najpomembnejši obrok dneva.

ne_rabite_domace_telovadnice_0.jpg

V spalnici

Za boljše zdravje in zadostno količino spanja preuredite spalnico, in sicer tako, da bo spodbujala spanje. Dekor naj bo preprost, barve nevtralne (na primer barve kože, od bele do čokoladne) in sproščujoče, postelja z vzmetnico pa udobna in ergonomična. Pazite, da bo soba pospravljena, saj celo to vpliva na kakovost spanja. Za nadzor svetlobe dodajte zraven oken velike zavese, ki jih ponoči zagrnete, omislite pa si tudi zatemnilno stikalo za svetila.

ne_rabite_domace_telovadnice_3.jpg

Kotiček za počitek

Tudi v majhnem stanovanju kreirajte kotiček za počivanje, kjer lahko v miru meditirate. V kot spalnice zraven okna na primer postavite udoben naslonjač z naslonjali za noge, ki naj ponuja razgled skozi okno. Kotiček naj bo čist in brez navlake, ki bi lahko zmotila vaše sproščanje. Če imate doma nekoliko več prostora, si v prazni sobi ali garderobni omari omislite masažno mizo, saj tudi med sproščujočim masiranjem izgubljate kalorije.