Novi strešnik Bramac Klasik Glazuron je, v skladu s sledenjem ekološkim zavezam podjetja, betonski strešnik, ki ga odlikuje nova, posebna tehnologija premaza. Glazura je sestavljena iz kakovostnega cementa, kvarčnega peska in naravnih pigmentov. Nov je tudi proces nanosa glazure, saj strešnik potuje pod zaveso tekoče glazure, kar omogoča, da je prekrita celotna površina strešnika. Na tak način strešnik dobi poseben sijaj, ustvari se ravna površina strešnika, glazura pa doseže tudi težko dostopne pore na odrezu strešnika.

Direktor Bramaca v Sloveniji Milan Lemovec je ob predstavitvi poudaril, da sta v Bramacu stabilnost in kakovost zagotovili za uspeh. Držijo se tudi okoljskih zavez, zato je betonski strešnik Klasik Glazuron iz naravnih materialov. »V Bramacu vlagamo energijo in znanje za doseganje ciljev, ki smo si jih zastavili, in strešnik Bramac Klasik Glazuron je plod najnovejše tehnologije in našega znanja. Varovanje narave je pri našem delu prednostnega pomena, zato je tudi proces proizvodnje strešnikov načrtovan tako, da je poraba energije čim nižja,« je še poudaril Lemovec.

dom296_bramac2.jpg

Miran Kenda, vodja prodaje v Bramacu, je predstavil t. i. inteligentni strešni sistem in predstavil značilnosti novega strešnika: »Model Klasik je že uveljavljen na slovenskem trgu, s posebno glazuro, ki doslej še ni bila uporabljena, pa smo ustvarili nov strešnik Klasik Glazuron. Glazura namreč ustvari enakomerno, ravno in gladko površino ter doseže tudi pore pri razrezu.« Dodal je še, da je strešnik Bramac Klasik Glazuron strankam na voljo tudi v barvi terakote in granita.

Ob dogodku so v Bramacu napovedali tudi začetek posebne nagradne igre. Odločili so se za vpeljavo nove storitve, in sicer varnih in učinkovitih pregledov streh iz zraka. V naslednjih nekaj tednih bo na Bramacovi spletni strani www.bramac.si potekala nagradna igra, v kateri se bodo lahko vsi, ki ocenjujejo, da je njihova streha dotrajana, in bi se radi o tem prepričali, prijavili za pregled strehe, tridesetim izžrebanim pa bo podjetje to storitev poklonilo brezplačno. Sicer je cena te storitve od okoli 150 do 190 evrov. Prijava za nagradno igro ne vključuje tudi obveznosti naročila ogleda v primeru, da niste izžrebani, je pa nagrada kot taka dodatna spodbuda lastnikom streh za to, da se odločijo za pregled. Ogled bo potekal s pomočjo majhnega in okretnega avtomatskega helikopterja, na katerega je pritrjena natančna HD-kamera z visoko ločljivostjo. Na podlagi fotografij, ki jih bo posnela kamera, bodo strokovnjaki določili dotrajanost strehe in podali mnenje, ali je streha potrebna obnove. Posnetki so namreč tako natančni, da se na njih vidijo tudi mah na strehi, luknje in razpoke v strešnikih ter kritični predeli strehe.

dom296_bramac3.jpg

»V Bramacu se z novo storitvijo odmikamo od ustaljenih tirnic pri pristopu do strank, saj želimo aktivno vključiti potrošnike in spremeniti perspektivo. Kupcem tako omogočamo, da streho pregledajo na preprost način in z druge perspektive,« je poudaril vodja marketinga podjetja Bramac Vide Boltez. Martin Krštinc, vodja tehnične službe v Bramacu, pa je poudaril, da bi bilo vsako streho treba pogledati vsaj trikrat na leto, in dodal: »V Bramacu nenehno nadzorujemo kakovost naših streh. Večino napak na strehi lahko opazijo le strokovnjaki. Z novo storitvijo pa strankam omogočamo, da strokovnjaki v podjetju analizirajo in predlagajo ustrezen način sanacije.«