Celo tako veliko, da naj bi novi dizelski motor popolnoma spremenil podobo versov, ki se vozijo po evropskih cestah. Če je dandanes slika takšna, da ima dve tretjini prodanih versov pod pokrovom bencinske motorje, bodisi 1,6-litrske s 132 konji (97 kilovati) bodisi 1,8-litrske s 147 KM (108 kW), pri Toyoti predvidevajo, da se bo z uvedbo manjšega dizelskega motorja (doslej sta bila v ponudbi 2-litrski s 124 KM/91 kW in 2,2-litrski s 150 KM/110 kW ali 177 KM/130 kW) razmerje nič več in nič manj kot obrnilo v prid dizelskih motorjev. Se pravi, da bo z uvedbo 1,6-litrskega dizelskega motorja, ki ima sicer bavarske, BMW-jeve korenine, izdelujejo pa ga v sosednji Avstriji, po novem skoraj dve tretjini prodanih versov pod pokrovom imelo dizelski motor, od tega polovica prav omenjenega. »S tem motorjem imamo resnično velike načrte, saj z njim ponujamo idealno kombinacijo učinkovitosti in zadovoljstva v vožnji. Verso z njim namreč na 100 kilometrih vožnje porabi le 4,5 litra dizelskega goriva, pri čemer v zrak izpusti 119 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, hkrati pa smo omogočili, da znotraj posamezne prestave lahko vozi dlje časa in se to ne pozna pri hrupu, udobju in porabi,« je o novi pridobitvi, ki se sicer lahko pohvali s 112 KM/82 kW in ki se z vsem omenjenim izkaže tudi v praksi, povedal Gerald Killman, direktor projektov pri Toyotinem evropskem delu.

Toyota verso, 4,46 metra dolg avtomobil, ki ponuja prevoz do sedmih potnikov in katerega prtljažnik v osnovni, 5-sedežni konfiguraciji pogoltne za solidnih 484 litrov prtljage, je ob tem z modelnim letom 2014 dobil še novo barvo zunanjosti in informacijsko-zabavni sistem toyota touch 2. Pri nas je njegova cena za 900 evrov nižja od različice z dvolitrskim dizelskim motorjem, kar pomeni, da se uradna cena osnovne toyote verso z 1,6-litrskim motorjem začne pri 20.990 evrih, na kar pa nudijo še 2000 evrov popusta. In še to: na avto ni treba čakati, saj je že naprodaj.

Več fotografij na www.dnevnik.si