C4 cactus je avtomobil, ki s svojimi 4,16 metra dolžine sodi v precej oblegan kompaktni segment petvratnih limuzin (v širino meri 1,73 in v višino 1,48 metra), z medosno razdaljo 2,6 metra pa naj bi potnikom zagotavljal dovolj udobja. Prtljažnik ima prostornino 358 litrov, kar je več kot spodoben podatek. Posebej ker to odražata tako zunanjost kot notranjost. Pri zunanjosti so se seveda zgledovali po svojih sodobnih oblikovalskih smernicah, dodali pa so še nekaj podrobnosti: neke vrste »zračne žepe« na karoseriji, ki naj bi ublažili manjše trke in »obvarovali« karoserijo. Nadalje, cactus s svojo pojavnostjo spada tja, kamor naj bi bil usmerjen okus večine kupcev v Evropi, čeprav pri Citroënu sami priznavajo, da so z novim modelom vseeno na malce »tankem ledu«. Cactus je le malce več kot modeli serije DS, ki so se pri kupcih dobro prijeli. Cactus je, kot sami pravijo, odgovor na zahteve trga v tem trenutku, kupci namreč danes od avtomobilov zahtevajo tudi več individualnosti, oblikovne drznosti, a sočasno vso vsakodnevno uporabnost in enostavno uporabo. Tako so ravno omenjeni zračni žepi na voljo v štirih barvnih odtenkih, saj so tudi oblikovni dodatek avtomobilu, v notranjosti pa so recimo samodejnemu menjalniku namenili tri gumbe in je tako avtomobil v tem primeru brez menjalne ročice. Prostor pred sovoznikom je oblikovan kot nekakšen potovalni kovček, sprednja sedeža pa sta izvedena v enem kosu in bolj spominjata na zofo, torej kot pri starejših modelih kova spaček. Nizko zasnovana armaturna plošča je še ena novotarija v tem avtomobilu, saj daje sprednjima potnikoma več občutka zračnosti, seveda pa se niso odrekli niti popolnoma digitaliziranemu vmesniku s sedempalčnim zaslonom na dotik.

Predsednik Citroëna Frederic Banzet je ob tem povedal: »Avtomobil mogoče ne bo imel najmočnejših motorjev v svojem segmentu, a bodo med najčistejšimi in najbolj učinkovitimi, varnost smo dodobra povezali z dizajnom, avtomobil pa je za okoli 200 kilogramov lažji kot povprečna primerljiva limuzina v tem segmentu.« Avtomobil bo v Sloveniji na voljo septembra letos, prednaročila bodo trgovci sprejemali od junija dalje, cene trenutno še niso znane, a naj bi se umeščale nekje med modeloma C3 picasso in C4 picasso.

Novi cactus je torej tudi začetek novega poglavja pri Citroënu, ali je to pravi odgovor v pravem trenutku, pa bo seveda pokazal čas.

Več fotografij na www.dnevnik.si