Toda tokrat je lahko drugače. Resda boste Umo Thurman v svoji bližini še naprej lahko videvali zgolj v sanjah, a to nikakor ne velja za giulietto. Na voljo vam je vsak hip. Imeti morate »le« 24.130 evrov in jo boste v izvedbi 1,4 TB multiair 16v QV sportiva zapeljali v svojo garažo. Pravi ljubitelji alfe romea sicer ob besedi sportiva hitro pozabijo na svetlolaso Umo, saj jim misli razvnema zgolj 1,4-litrski bencinski motor, ki ga poganja 170 konjičev (125 kW). Čeprav ne gre za najmočnejšo giulietto, je tesni primerek kljub temu vreden vsega spoštovanja. Na cesti je stabilen, popolnoma pa zaživi, ko se ročico DNA prestavi v način dynamic (preostali možnosti sta normal in all weather). Krmiljenje tedaj postane trše, motor zahrumi, poveča pa se tudi odzivnost. Avtomobilski zanesenjaki se počutijo kot v sedmih nebesih, a vseeno si redki upajo stisniti povsem do končnih 218 kilometrov na uro, pri čemer se do stotice pride v 7,8 sekunde.

Vse alfe pa imajo še nekaj, zaradi česar predstavljajo eno najbolj kultnih avtomobilskih znamk vseh časov – svoj videz. Giulietta je namreč nova lepotica v alfini kolekciji, saj oči razvaja od znotraj in od zunaj. Armaturna plošča je preprosta in čista, poseben videz imajo tudi sedeži, stopalke za plin ter menjalnik, vse pa nadgrajujejo elegantni materiali v sivo-srebrni barvi, ki jih prefinjeno zaključujejo rdeči šivi. Za piko na i je tukaj še odtis štiriperesne deteljice, ki pri alfi simbolizira športnega duha.

Italijani pač znajo zaigrati na čustva potrošnika, ki zato pogostokrat spregleda kakšno tehnično pomanjkljivost. Denimo to, da giulietti manjka marsikateri napredni varnostni sistem, ki jih premore konkurenca, ali pa da na zadnji klopi lahko sedijo zgolj nizkorasle osebe. Rahlo problematična je tudi poraba z 9,7 litra na sto prevoženih kilometrov, medtem ko je prtljažnik s 370 litri dovolj prostoren tudi za dopust na morju. Toda to so malenkosti, ki jih moški v lepem avtomobilu znamo pozabiti.

P. S.: Prave štiriperesne deteljice še nikoli nismo našli, a če jo enkrat bomo, bo naša želja povsem jasna – naj nas v giulietti zapelje Uma Thurman.

Več fotografij in tehnični podatki na www.dnevnik.si