Gazele so zagotovo tista podjetja, ki svojo družbeno odgovornost živijo tudi tako, da aktivno podpirajo podjetja, ki so na začetku svoje razvojne poti. Zagonska podjetja se namreč pri postavljanju temeljev srečujejo z vrsto izzivov, ki jim lahko močno omejujejo hitro in trajnostno rast, in gazele, ki imajo za seboj ključne faze razvoja ter vedo, kaj mlado podjetje na začetku najbolj potrebuje, jim lahko celovito pomagajo.

»Če bi imeli možnost rasti pod okriljem sorodnega podjetja, predvsem v začetni fazi, bi nam bilo to zagotovo v oporo. Verjetno bi lahko z nami delili svoje izkušnje in ugotovitve, na kaj je treba biti pozoren. Pred vsako odločitvijo razmislimo o različnih scenarijih in se odločimo za najprimernejšo rešitev. Včasih pa se zdi, da bi bilo lažje, če bi imeli nekoga za sabo, ki bi to odločitev še dodatno potrdil ali izpostavil potencialno oviro pri doseganju cilja,« pripoveduje Daša Košec iz podjetja MESI. Ekipa, ki je bolj kot ne samouk, si vztrajno reže tržni kolač na globalnem trgu. »Morebiti pa nam ravno želja po doseganju ciljev omogoča to mladostno zagnanost in je ključ do revolucije medicinskega sistema. S produktoma HealthStation PRO in HOME bomo namreč spremenili zdravstveni sistem ter optimizirali postopke diagnosticiranja,« je prepričana Daša Košec.

»Kakšnemu mlademu tehnološkemu podjetju lahko pomagamo predvsem s kontakti in mentorstvi na več področjih, saj imamo močan inženiring, proizvodnjo in orodjarno,« pojasnjuje Hubert Kosler, direktor ribniške gazele Yaskawa Ristro. Podjetje sicer zelo intenzivno sodeluje s srednjimi šolami in fakultetami, saj dijakom in študentom zagotavljajo opravljanje prakse. Prav zato so se odločili, da sodelavce izšolajo za mentorje, da bodo te naloge lahko opravljali čim bolj strokovno, poudarja Kosler. »Z veseljem ponudimo mentorstvo, saj smo ugotovili, da na daljši rok dvigujemo kulturo in uspevamo spreminjati okolje, kar pa je odlično za vse. Torej znamo spreminjati svet na bolje.« jpš