Zanimivo bi bilo vprašanje, koliko časa traja, da se most poškoduje do te mere, da ne nosi več teže, za katero je bil skonstruiran? Zagotovo se to ne zgodi čez noč, zato se postavi naslednje vprašanje: kje so bili do zdaj vsi ti mojstri, ki so dejansko dopustili, da nam je cestni sistem razpadel pod našimi zadnjicami? Ali tisti, ki so denar raje namenili za kakšne druge »prioritete«. Saj vendar ob vsaki registraciji plačamo tudi nekakšne prispevke za nadomestilo za uporabo cest, mar ne? In kako da so tisti, ki so očitno zatajili, še vedno čisti, s polno plačo, brezskrbni? Medtem ko slovenski tlačanski in pohojen narod pridno stoji pred semaforji in se vozi po kolovozih, ki tudi ceste niso več, nikogar to niti ne gane preveč.

Kam je torej šel denar, namenjen za obnovo? Samo stokanje, da ga ni dovolj, ne more biti opravičilo, kajti tudi na naših straneh smo že pred leti, pa tudi pred nekaj meseci, pisali, kaj se bo zgodilo in kaj se dogaja. Pa so si očitno mnogi zatiskali oči in ušesa, niso hoteli videti, kaj se dogaja. Da takole postaviš semaforje na mostove več kot pomembnih prometnic na začetku 21. stoletja in potem poslušaš razne strokovne komentarje, da nihče ne ve, koliko časa bodo semaforji tam stali, kot vrhunec svoje usposobljenosti pa navajajo, da so »uredili in označili obvozne poti«. Ni kaj, za kaj takega res potrebuješ kar nekaj diplom ali doktorskih nazivov.

Ko direktor enega največjih slovenskih podjetij reče, da razmišljajo, da bi zaradi zadnje cestne šlamastike vse skupaj preselili v tujino, še nikomur ne zvoni alarm. Res bi se splačalo videti, kako bi potem oblastniki reagirali, če bi se ta tovarna res selila v tujino. Z njo pa še vsi tisti, ki že tako in tako sedijo na kovčkih in samo čakajo, kdaj se bodo rešili te zavožene Slovenije. Samo še tisti semafor pri napol razpadlem mostu prevozijo, pa bodo svobodni. In zadnji naj ugasne luč, da oblastniki ne bi plačevali prevelikega računa za elektriko. Ker jim bo nekoč zmanjkalo tistih davkoplačevalcev, ki jo zdaj plačujejo za njih.