Nazadnje pa nam je spomin na film oživila svetovna avtomobilska premiera. Razloga sta bila (najmanj) dva. Prvi ta, da je šlo za predstavitev Mercedesovega avtomobila sredi bavarske prestolnice München, sedeža večnega tekmeca BMW, kar seveda ni bilo naključje. »Eden izmed prijetnih stranskih učinkov predstavitve tega avtomobila na tem mestu je ta, da lahko pokažemo, česa naši bavarski konkurenti še nimajo v svoji produktni paleti,« je namreč povedal prvi mož Daimlerja Dieter Zetsche. Sliši se torej kot nekakšno maščevanje, nemara za kakšno drugo »strupeno puščico« v obratni smeri. No, drugi razlog pa je bolj očiten: novemu Mercedesovemu avtomobilu je namreč ime – V. Mercedes razreda V, če smo bolj natančni.

Kakšen je torej avto, ki ga bavarski konkurenti (še) nimajo? Odgovor niti ni enostaven, še najbolje pa ga definiramo takole: razred V je kombi, ki bi bil rad enoprostorec. Je namreč naslednik modela viano, ki podobnih nagnjenj ni imel, saj je šlo za čistokrvni kombi, medtem ko razred V z enoprostorci odkrito koketira na več področjih – od poudarjanja naravnanosti družinam in njihovim potrebam do luksuzne notranjosti ter številnih tehnoloških pripomočkov, ki presegajo skoraj vse doslej videno v kombijih in enoprostorcih. Med te spadajo brezhibna urejenost in vrhunski materiali, številni varnostni dodatki in pripomočki, kot so radarski tempomat, kamere s 360-stopinjskim pogledom, hidravlično vzmetenje, drsna ploščica, občutljiva za dotik, sistem za pomoč pri bočnem vetru, ki na podlagi sistema ESP in zaviranja koles zmanjšuje učinke sunkov vetra... Tudi z zunanjo podobo pa se je razred V, večini nezgrešljivim kombijevskim potezam navkljub, predvsem z atraktivno sprednjo masko približal potezam limuzinskih hišnih avtomobilov, medtem ko je dobra novica tudi ta, da bo zanj pri nas zadostovala vinjeta za osebne avtomobile.

Mercedes razreda V bo na ceste zapeljal maja ali junija, sprva v različici dolžine 5,14 metra, kasneje pa še v kompaktnejši, 4,89 metra, in podaljšani, 5,37 metra dolgi verziji. Serijsko bo opremljen s šestimi sedeži, največ jih bo lahko osem, so pa ti izredno prilagodljivi in omogočajo ogromno različnih razporeditev. Dobrodošla so tudi dvodelna prtljažna vrata, ki omogočajo odpiranje na dva načina: samo steklenega dela in s tem dostop do precej masivne police, ki prenese do 50 kilogramov tovora, ali pa klasičnega, pri čemer je lahko sistem odpiranja in zapiranja tudi avtomatiziran. Razred V bo na voljo z 2,1-litrskim dizelskim motorjem v treh različicah, s 136, 163 in 190 konji oziroma 100, 120 in 140 kilovati moči, pri čemer bo v obeh šibkejših serijsko opremljen s 6-stopenjskim ročnim, pri najmočnejši pa s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Cena osnovnega modela bo v Nemčiji nekaj pod 43.000 evri.