Tradicionalni časopisi niso dojeli, da digitalni žurnalizem ni več samo dodatek tiskani izdaji, ampak da postaja svoj lasten produkt, ki bo izrinil tiskanega dinozavra. Problem je v tem, da bi morali dinozavra (kadrovsko in stroškovno) oklestiti na raven piščeta in nato te prihranke vložiti v nove tehnologije in drugačne kadre. Novi ponudniki, ki izhajajo iz tehnološke branže, teh težav z balastom zgodovine nimajo. Novi ponudniki imajo tehnologijo, iščejo pa vsebine oziroma ljudi, velika imena, ki jim bodo pripeljala zgodbe. In novim medijem bo naklonjen oglasni trg, kajti imajo naraščajoči trg in platformo, da oglaševano vsebino spravijo do uporabnika.

Simbolno smo v času, ko je Nikola Tesla izumil indukcijski elektromotor na načelu izmeničnega toka, kar je omogočilo prenos električne energije na velike razdalje, nato pa je bilo samo vprašanje časa, kdo bo s proizvodnjo žarnic hitreje pometel s konkurenco proizvajalcev sveč, karbidovk, petrolejk itd.damijan.blog