Verjetno je že vsem znano, pa vendar – beseda teče o zadnjih vratih opla merive, ki se, v nasprotju s tako rekoč vsemi avtomobili serijske proizvodnje, odpirajo v nasprotno smer, kar pomeni, da so vpeta zadaj in ne v avtomobilov B-stebriček. V štirih letih, odkar je avtomobil na trgu, so se ta vrata izkazala za domiselno, praktično in uporabno rešitev, dvomljivci, ki jih na začetku ni manjkalo, pa so čudežno potihnili. No, kdo, ki mu vrata resnično niso pogodu, se vseeno še najde, je pa dejstvo, da imajo veliko plusov. Tudi sami v njih vidimo manj slabosti kot prednosti. Te še posebej pridejo do izraza, ko je treba na otroški sedež na zadnji klopi posaditi malčka, ali pa v primeru, ko na njej prevažate stare starše, ki jim je vstop in izstop, tudi zavoljo posebnega držala na B-stebričku, precej olajšan.

Da so naredili korak v pravo smer, so še bolj kot pred štirimi leti prepričani tudi pri Oplu, saj so prav sistem vrat izpostavili kot enega ključnih pri prodajnem uspehu in zadovoljstvu strank. A nepisane zakonitosti avtomobilskega trga po štirih letih pač že zahtevajo prenovo in to pot so jim pri Oplu sledili. In merivo še izboljšali. Prvič: naredili so jo lepšo in jo z novimi lučmi, meglenkami in večjo količino kroma pomladili. Drugič: namenili so ji dizelski motor nove generacije in občutek med vožnjo izboljšali s prenovo menjalnikov. In tretjič: posodobili so informacijsko-zabavno tehnologijo. Ob pregovorni prilagodljivosti in prostornosti tega 4,3 metra dolgega enoprostorca je občutek za voznika in potnike zdaj v avtomobilu še boljši kot prej, pri čemer je veliko stvari ostalo tudi enakih: enaki sta tako prostornina prtljažnika (400 – 1500 litrov) kot tudi večina motorjev. Na bencinski strani so v ponudbi 1,4-litrski primerek s 100 KM (74 kW) ter prostorninsko enaka turbo motorja s 120 KM (88 kW) in 140 KM (103 kW), srednji po moči tudi z možnostjo pogona na plin. Pri obeh močnejših je zdaj možna tudi kombinacija s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Na dizelski strani v ponudbi ostajata 1,3-litrski primerek s 95 KM (70 kW) in 1,7-litrski s 110 KM (81 kW), novost pa je 1,6-litrski s 136 KM (100 kW). Slednji, enako kot vsi bencinski, že ustreza tudi okoljskim standardom euro 6.

Novo merivo je že moč naročiti tudi v Sloveniji, najcenejša bencinska stane 14.520 evrov, prve pa bodo k nam predvidoma zapeljale konec februarja.