V prvi vrsti velja to za novo generacijo mercedesa razreda C, pod katerega zunanjo obliko se je znova podpisala ekipa s slovenskim oblikovalcem Robertom Lešnikom na čelu. Podobnosti z lani predstavljenim luksuznim razredom S ne skriva, od njega bo prevzela tudi cel kup najnovejše tehnologije, sicer pa bo novi C v dolžino meril 4,69 metra (skoraj 10 centimetrov več kot doslej), prtljažnik bo imel prostornino 480 litrov, a bo zaradi uporabe aluminija pri večjem delu karoserije avto vseeno 100 kilogramov lažji. V paleti bo tudi različica C220 bluetec eco z izpusti CO2 pod 100 grami na kilometer, osnovna cena v Nemčiji pa bo 33.500 evrov.

Mirovala nista niti Mercedesova tekmeca – Audi je predstavil prenovljenega A8 in atraktivno študijo allroad shooting brake, BMW pa se je poleg nove serije 2 osredotočil na močnejši različici M3 in M4, ki premoreta 431 KM (317 kW) in se lahko pohvalita s pospeškom do stotice v 4,1 sekunde. Podobne številke ima tudi porsche 911 targa. Na voljo bo v dveh različicah, v obeh s štirikolesnim pogonom, pri čemer bo imela osnovna 350 KM (257 kW), pospešek do stotice 4,8 sekunde in končno hitrost 282 kilometrov na uro, močnejša S pa 400 KM (294 kW), pospešek 4,4 sekunde in končno hitrost 296 kilometrov na uro. V Sloveniji bo od maja osnovna naprodaj za 136.487 evrov. Od evropskih izdelkov je ob tem treba omeniti še dva koncepta: prvi je Volkswagnov beetle dune, robustnejši in 30 milimetrov dvignjeni beetle z 19-palčnimi pnevmatikami in posebnim nastavkom za prevažanje smuči na zadku, drugi pa Volvov XC coupe, kupejevski športni terenec, ki napoveduje novega XC90.

Od azijskih znamk je med serijskimi avtomobili treba omeniti novo generacijo honde fit, ki na evropskem trgu nosi ime jazz. Gre za nov avtomobil, ki bo zadržal podobne zunanje mere, bo pa imel pet centimetrov daljšo medosno razdaljo. Toyota je predstavila atraktiven športni koncept FT-1, enako pa velja tudi za Kio, ki predstavlja 4,3 metra dolg koncept GT4 stinger, avto z zadnjim pogonom, sedežno razporeditvijo 2+2 in 2-litrskim turbobencinskim motorjem s 315 KM (232 kW). Mišice so pokazali tudi Američani, in sicer v prvi vrsti s chevroletteom corvette Z06, ki se lahko pohvali s 6,2-litrskim motorjem V8 s kar 635 KM (467 kW), medtem ko je Ford predstavil novega F-150, kralja med ameriškimi pickupi.