Kako drugače bi se pa dalo razlagati fotografijo opozicijskega prvaka Janeza Janše in njegove družinice ob jaslicah in novoletni jelki, ki jo je politik v prazničnih dneh pokazal na svoji facebook strani in so jo potem objavili skorajda vsi naši mediji? Saj se nekomu, ki več kot dve desetletji in pol brodi po političnem prizorišču, vendarle ne more nenamerno zgoditi taka začetniška napaka – da politik, ki volilce (in organe pregona) neprestano prepričuje o lastni skromnosti, svoje otroke javno izpostavi oblečene v najbolj luksuzne blagovne znamke na svetu! Sredi najokrutnejše krize, ko četrtina Slovenk ne ve, kaj bodo prihodnji dan dale v lonec, če sploh kaj, mlajšega Janševega oblači britanski Burberry, starejšega italijanski Armani, ata Janez pa hoče še naprej svojo podobo graditi na skromnosti, poštenosti in bogaboječnosti.

Samo spomnimo, kaj so o Janševi tako ljubi blagovni znamki Armani med drugim že zapisali naši modni poznavalci: »Ime Armani je v svetu mode sinonim za visoko ter hkrati dizajnersko modo«; »…je eno bolj prestižnih imen današnje modne industrije«; »Kolekcijo Armani Junior zaznamuje klasična eleganca, s pridihom prefinjenosti…«.

In o Burberryju: »Burberry je svetovno znana prestižna modna znamka«; »Danes je jasno, da nihče, ki se ima za modnega poznavalca, ne sme dovoliti, da v svoji kolekciji oblačil ne bi imel vsaj enega kosa blagovne znamke Burberry«; »Kolekcija za najmlajše pri Burberryju vsebuje podobne kose kot za odrasle. Zato bodo naši najmlajši ostali elegantni. Starši bodo za svoje mlade modne ozaveščence morali, če bodo želeli imeti katerega od modih kosov, seči malce globlje v žep…«.

Kam lahko sežeta zakonca Janša? Ali nista do vratu in še čez v kreditih, trenutno pa životarita samo od ženine skromne zdravniške plače? Janez Janša se je po prenehanju mandata predsednika vlade blagohotno odpovedal šestmesečnemu nadomestilu, ki mu je pripadlo po koncu funkcije, v poslanske klopi se ni vrnil, po trenutno dostopnih podatkih nove službe še nima, še vedno je zgolj ljubiteljski predsednik stranke SDS, vabil nekdanjemu predsedniku vlade za predavanja v tujino menda ni prav veliko, knjige se pa v teh časih (tudi Janševe ne morejo biti izjema) ne prodajajo niti v takih nakladah, da bi se z avtorskimi honorarji dalo zaslužiti vsaj za oblačila H&M ali C&A. Roko na srce, o Armaniju in Burberryju slovenski pisatelji niso mogli sanjati niti v najbolj razuzdanih časih.

Ampak če si že Janša dovoli takšno manipuliranje, kako hudiča mu lahko nasedejo slovenski mediji!? Mar so bili novinarji in uredniki res toliko zaslepljeni ob pogledu na fotografijo, da so spregledali tako »podrobnost«, kot sta izvezena znaka Burberry in Armani na otroških oblačilcih, ter so ob fotografiji lahko le vzneseno »bluzili« o ljubkosti podobice družine Janša!?

P. S.:

Politično kariero nekdanje notranje ministrice in predsednice LDS Katarine Kresal so pokončali razkošni uhani (vredni več 10.000 evrov) in druge dragocenosti, s katerimi se je dama tako rada postavljala pred kamerami in fotoobjektivi. Če francosko kraljico Marijo Antoaneto tokrat pustimo ob strani…