Namesto po razredih smo pregled novosti pripravili kar po znamkah, pri čemer smo pod drobnogled vzeli dvajset najbolj prodajanih znamk na slovenskem trgu. Napovedi so sicer vedno nehvaležne, zato je mogoče, da se bo predstavitev katere od napovedanih novosti zavlekla v leto 2015, kakšna bo prehitevala, nemara pa utegnejo katero tudi opustiti – pestro bo v vsakem primeru.

Renault: Glavna novost bo tesno povezana s Slovenijo, saj bodo tudi novega twinga, ki bo v obliki tretje generacije na ceste zapeljal v drugi polovici leta, izdelovali v Novem mestu. Novi twingo bo na voljo s petimi vrati, pri čemer bo imel zadnji bočni par kljuke skrite v okvir, njegova največja posebnost pa bo, da bo imel pogon na zadnji kolesni par. Več bo sicer znanega na predstavitvi na marčevskem salonu v Ženevi, je pa jasno tudi, da bo prednja maska enaka kot pri vseh novih hišnih modelih. Prav v ta namen je bil prenove deležen megane, ki bo v novi podobi na cestah v prihodnjih dneh.

Volkswagen: Enoprostorski golf, ki smo ga poznali pod imenom golf plus, se bo odslej imenoval sportsvan. Družinski golf bo v dolžino meril 4,35 metra, zadnji sedeži pa bodo vzdolžno pomični za 18 centimetrov, s čimer bo osnovna prostornina prtljažnika nihala med 498 in 585 litri. Cene naj bi bile malenkost nad cenami karavana. Proti koncu leta se obeta tudi prihod nove generacije passata, ki bo oblikovno bolj evolucija kot revolucija sedanjega, pri čemer naj bi v dolžino celo izgubil centimeter ali dva, pri teži pa več kot 50 kilogramov, a bo kljub temu zaradi deset centimetrov daljšega medosja omogočal več udobja. Manjše osvežitve naj bi bili deležni polo, jetta in touareg.

Peugeot: Glavna novost bo bržčas karavanska tristoosmica, ki se bo lahko pohvalila s kar 589 litrov velikim prtljažnikom, zanimiv pa bo tudi malček 108, ki bo še naprej del med seboj zelo podobnega trojčka, ki ga sestavljata še citroën C1 in toyota aygo. Za zdaj je znano, da naj bi pridobil pri medosni razdalji in prostornini prtljažnika, osnovo bo predstavljal litrski bencinski motor, šušlja pa se tudi o hibridu z izpusti CO2 pod 50 grami na kilometer. Proti koncu leta se obeta še prenova modela 508.

Škoda: Največja novost pride ob koncu leta v obliki nove fabie. Tudi o njej bo več znanega po salonu v Ženevi, naj bi pa imela podobne zunanje mere in daljšo medosno razdaljo od aktualnega modela, medtem ko bodo njeni motorji (osnovni bodo 3-valjni) ustrezali okoljskemu standardu euro6. Ob tem so pri Škodi potrdili, da bodo z novo generacijo opustili bolj športno različico RS. Še pred fabio pa se obeta druga novost, terenska različica nove octavie – octavia scout.

Opel: Za Opel bo to leto v znamenju uvajanja novih motorjev, glavni novosti pa se proti koncu leta obetata v segmentu malih avtomobilov. Adam bo namreč dobil različico cabrio s platneno streho, pri čemer bo podobno kot fiat 500 cabrio in citroën DS3 cabrio zadržal strešne stebričke in bo nekakšen »polkabriolet«, še malo pozneje pa bo na ceste zapeljala nova corsa. Podrobnosti o njej še skrivajo, naj bi pa nekatere oblikovne poteze povzela prav po adamu.

Citroën: Predstavnik v razredu malih križancev se bo imenoval C4 cactus in bo predstavljal konkurenco peugeotu 2008, renaultu capturju, oplu mokki, chevroletu traxu, nissanu juku... Njegova posebnost bo odsotnost dveh sprednjih sedežev, ki ju bo nadomestila večja klop, nekakšna »zofa«, enako presenetljivo pa je, da bo serijski cactus po istoimenskem konceptu prevzel tudi posebne zračne blazinice (air bumps) na karoseriji, ki bodo zunanjost avtomobila ščitile pred praskami in poškodbami. Po izjavah vodilnih so navdih za to dobili pri športnih copatih nike air. Novost bo tudi novi C1 (glej peugeot 108), prenove pa naj bi bil deležen DS3.

Kia: Novi soul bo v dolžino zrasel dva centimetra (4,14 metra) in bo malce širši in nižji, bo pa deloval še bolj robustno in bo zadržal svojo značilno »kockasto« obliko, s katero je pravi posebnež. Ob tem se pri Kii obeta oblikovna osvežitev sportagea in optime.

Ford: Tourneo connect, udoben potniški dostavnik z odličnimi voznimi lastnostmi, bo naprodaj kmalu, obeta pa se še nekaj novosti, a bi se katera znala zavleči v prihodnje leto, predvsem to velja za novega mondea. Verjetno bo drugače z malim športnim terencem ecosportom, s katerim se bo Ford odločno podal v vode najhitreje rastočega avtomobilskega razreda. Posebnost 4,23 metra dolgega vozila, narejenega na fiestinem podvozju, je, da ima rezervno kolo pritrjeno na zadku, njegov prtljažnik pa pogoltne 333 litrov. Ob tem bo na evropske ceste končno zapeljala ameriška legenda mustang, ki ga bo v osnovi poganjal 2,3-litrski štirivaljni bencinski motor ecoboost s 305 konji (224 kilovati), na voljo pa bo tudi s 5-litrskim osemvaljnikom s 420 KM (309 kW).

Hyundai: Korejci bodo v tem letu pozornost posvetili malčkom: i10 bo v obliki druge generacije na voljo že kmalu, je pa z njo v dolžino zrasel za 8 centimetrov (zdaj meri 3,67 metra) in ima prostornejši prtljažnik (zdaj 252 litrov, prej 225). Na voljo bo z bencinskima motorjema, litrskim s 66 KM (48 kW) in 1,2-litrskim s 87 KM (64 kW). Malce dlje je oddaljen prihod novega i20.

Fiat: Družina vozil z oznako 500L bo bogatejša za »terenskega« 500X. Ta naj bi v dolžino meril okrog 5,2 metra, motorna paleta bo podobna kot pri 500L, na voljo pa bo tudi s 4-kolesnim pogonom. Izdelovali ga bodo v Italiji, najverjetneje pa bo njegov prihod pomenil konec modela sedici.

Nissan: Leto 2014 bo v znamenju športnih terencev. Najprej bo na vrsti nova generacija uspešnega qashqaija, ki je izgubil 40 kilogramov teže in v dolžino zrasel za pet centimetrov (4,38 metra). Na voljo bo z dvo- in štirikolesnim pogonom ter sprva s po dvema turbobencinskima (1,2-litrski s 115 KM/85 kW in 1,6-litrski s 150 KM/110 kW) ter turbodizelskima motorjema (1,5-litrski s 110 KM/81 kW in 1,6-litrski s 130 KM/96 kW). Pozneje se obeta tudi nova generacija X-traila, ki bo delovala bolj dinamično in bo na voljo tudi s sedmimi sedeži.

BMW: Novosti bo kar mrgolelo, predvsem kupejevskih: serija 2, kabrioletska različica serije 4, ki bo bogatejša tudi za štirivratni gran coupe, pa kupejevski športni terenec X4 in njegov večji brat X6... Najbolj pa bo izstopal enoprostorski active tourer, tudi zaradi pogona na prednji kolesi, sicer pa prvo tovrstno BMW-jevo vozilo, ki bo konkurenca Mercedesovemu razredu B. Na voljo bo tudi s sedmimi sedeži.

Toyota: Večjih novosti ne bo, še največja bo novi aygo (glej peugeot 108), manjše prenove pa bo deležen yaris.

Audi: S1, najbolj strupena različica najmanjšega audija, bo imel 231 konjev (170 kW) moči, različico S pa bosta dobila tudi limuzinski A3 in kasneje S3 cabrio, a se bo kot različica zgoraj brez še prej predstavil običajni A3. Oblikovno prenovo bosta doživela A6 in A7 z vsemi svojimi različicami (S, RS), obeta pa se tudi nova generacija modela TT, ki bo v različici RS premogel 380 konjev (279 kW).

Dacia: Po prenovi dusterja bo leto 2014 mirno in bržčas brez novosti.

Seat: Vse bo znamenju modela leon: najprej bo na ceste zapeljal v karavanski različici (4,53 metra dolžine, 587 litrov prtljažnega prostora, vstopna cena 14.790 evrov), pozneje pa še v športni izvedenki cupra, ki se bo ponašala z 265 konji (195 kW) moči.

Chevrolet: Po šokantni odločitvi, da se s koncem leta 2015 umaknejo z evropskega trga in pozornost usmerijo drugam, je precej manj šokantno in kar logično tudi, da v tem letu bistvenih novosti ne bo.

Mercedes: Novo generacijo razreda C so zaradi oblikovne podobnosti in sistemov, ki jih bo povzela po najbolj luksuznem mercedesu, že poimenovali »mali S«. V dolžino bo novi C meril 4,69 metra (skoraj 10 centimetrov več kot doslej), prtljažnik bo imel prostornino 480 litrov, avto pa bo vseeno 100 kilogramov lažji. Novost bo tudi mali športni terenec GLA (4,42 metra, 421-litrski prtljažnik), ki bo predstavljal konkurenco modeloma audi Q3 in BMW X1, na voljo pa bo s po dvema bencinskima (1,6-litrski s 156 KM/115 kW in 2-litrski z 211 KM/155 kW) in 2,2-litrskima dizelskima motorjema (s 136 KM/100kW in 170 KM/125 kW). Luksuzni S coupe bo zamenjal dosedanjega CL, obeta pa se še kup motornih novosti na čelu z nekaterimi hibridi.

Mazda: Kljub temu da so lani predstavili novi generaciji mazde3 in mazde6, pri tej japonski znamki ne počivajo in proti koncu leta pripravljajo tri novosti: novo generacijo mazde2, novo generacijo legendarne mazde MX-5 in verjetno tudi povsem novega malega športnega terenca CX-3, a o vseh ni znanega še praktično ničesar.

Honda: Civic bo doživel manjšo prenovo, ob tem pa prvič dobil karavansko različico tourer, prilagodljiv 4,53 metra dolg avtomobil s prtljažnikom, ki pogoltne 624 litrov prtljage.

Drugi: Alfa romeo 4C se bo predstavila v različici zgoraj brez z 240 konji (177 kW), Suzuki bo na ceste poslal novo generacijo malčka alta, prihaja tudi nova generacija kultnega minija, ki bo največji doslej (s 3,82 metra dolžine bo od aktualnega daljši za deset centimetrov, prtljažnik pa pogoltne 211 litrov, kar je 51 več kot pri predhodniku). Volvo bo po desetih letih predstavil novo generacijo športnega terenca XC90, novega športnega terenca napovedujejo tudi pri Lexusu, prav tako bo športni terenec (macan) glavna novost pri Porscheju...