Dogodka nismo pozabili in smo tudi zato zadnje dni pazili, kaj vse damo v usta. Pripravljali smo se namreč na dan D, spoznavni večer z zverinico na štirih kolesih, ki prav tako ne dopušča odvečnih kilogramov. Njeni v alkantaro oblečeni sedeži z oznako AMG so namreč krojeni po merah športnega voznika. Ko nam je uspelo, da smo se uspešno namestili – nadeli smo si Versacejevo obleko, da bomo zvezda tudi takrat, ko ne bomo za volanom – in pripravili, da obrnemo ključ, smo zajokali. Od sreče, seveda... Videz včasih vara in za všečno limuzinsko različico mercedesa razreda E bi na prvi pogled dejali, da je prej namenjena šminkerjem kot pa adrenalinskim odvisnikom, difuzor in štiri izpušne cevi pa namigujejo, da je njena nrav vendarle drugačna. In kako drugačna. Odpremo motorni pokrov in ugotovimo, da skriva bencinski osemvaljnik s – upamo, da sedite – 585 konji. Odpremo vrata in se seznanimo s tem, da je podobno športen kot sedeža tudi trikraki volanski obroč. Eureka! Spomnimo se, da imamo doma prave dirkaške rokavice, še vedno deviško zapakirane. Nadenemo si rokavice in v trenutku nas preplavi občutek, da smo dirkači.

Končno obrnemo ključ in zaženemo motor. Hrumenje. Pa čeprav se stopalke za plin nismo dotaknili. Nato jo pohodimo. Hrumenje postaja vse glasnejše, merilnika hitrosti si sploh ne upamo pogledati, saj hitrost na nemški avtocesti narašča hitreje, kot smo vajeni. Občutno hitreje, meja 100 kilometrov na uro pade že po 3,6 sekunde! Vse drugo opravlja samodejni menjalnik, tudi s prestavnima ušesoma za volanom. Hitro in mirno, vse do sedme stopnje in po zaslugi štirikolesnega pogona prepričljivo tudi ob bolj spolzki podlagi. Vemo, da se peljemo hitro, kljub temu je vožnja neverjetno lahkotna, ošvrknemo merilnik in ta kaže 250 kilometrov na uro. Ups! V trenutku spustimo plin, deloma žalostni, saj bi lahko peljali še občutno hitreje, le elektronsko blokado bi morali odstraniti. Potovalni računalnik, ki kaže trenutno porabo skorajda neverjetnih 40 litrov, opozarja, da nas je teh nekaj sekund drvenja veliko stalo.

Toda evri, ki so sfrčali v zrak, so bili obrobnega pomena, pomembnejše pa zavedanje, da ima bogati lastnik mercedesa E 63 AMG S (cenijo ga na 163.480 evrov) težko delo, da ne izgubi vozniškega dovoljenja. Vse skupaj še najbolj spominja na igranje ruske rulete in čakanje, kdaj nas bo zasačila policija. Hvala bogu, da ima avto tempomat. Le z njegovo pomočjo je namreč vsakodnevna mestna vožnja v skladu z omejitvami mogoča. Ugotovitev, da je tedaj vožnja neverjetno udobna (tudi za potnika na zadnji klopi, kar je dolžini 4,88 metra primerno), pa samo dodana vrednost. Moramo priznati, da nam dolgo ni bilo jasno, zakaj je nam tako ljubi pevec George Michael spolne partnerice zamenjal za partnerja. Edina logična razlaga je bila – žensk je imel tako veliko, da se jih je naveličal. In tudi sami smo bili na podobni poti, da zamenjamo – avtomobile za motorje. Na srečo je prišel razred E AMG. Prvinska ljubezen je ostala.

Več fotografij in tehnični podatki na www.dnevnik.si